miercuri, aprilie 24, 2024
AcasăStiri InterneA fost avizat proiectul tehnic al tronsonului Buzău-Focșani din Autostrada Moldovei

A fost avizat proiectul tehnic al tronsonului Buzău-Focșani din Autostrada Moldovei

Vineri, 21.01.2022, în sedința Consiliului Tehnico Economic al CNAIR a fost avizat Proiectul Tehnic pentru autostrada Buzău – Focșani, parte a A7. Astfel, CNAIR poate începe întocmirea documentației necesară lansării licitației pentru execuția lucrărilor. Lungimea acestui sector este 82,44 km. Valoarea contractului este de 13,93 milioane lei fără tva. Finanțarea pentru execuția lucrărilor destinate Autostrăzii Buzău – Focșani va fi asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Proiectul cuprinde inclusiv realizarea unei variante de ocolire pentru municipiul Focșani, în zona de Est, între DN 2 si DN 2D. Traseul autostrăzii va traversa teritoriile administrative ale județelor Buzău și Vrancea și va tranzita 16 localități:

-în județul Buzău: municipiul Buzău, comunele Vadu Pașii, Cochirleanca, Ziduri, Valea Râmnicului, Râmnicelu, municipiul Râmnicu Sărat;

-în județul Vrancea: comunele Sihlea, Gugești, Slobozia Ciorăști, Milcovul, Răstoaca, Vânători, Câmpineanca, orașul Odobești, municipiul Focșani.

Stabilirea traseului și a soluțiilor tehnice din Studiul de Fezabilitate s-au fundamentat pe un Studiu geotehnic, în cadrul căruia au fost realizate 767 de foraje geotehnice cu adâncimi cuprinse între 6 m și 35 m, însumând un total de 9717 metri liniari de foraj. Tot în cadrul Studiului geotehnic au fost realizate 89 de profile geofizice de tipul tomografiilor geoelectrice și 120 profile geofizice de tip seismic (MASW). Soluțiile tehnice propuse prin Studiul de fezabilitate pentru Autostrada Buzău – Focșani înglobează toate elementele necesare pentru execuția unei autostrăzi la cel mai înalt standard de calitate, în raport cu cele mai noi cerințe în domeniu. Indicatori tehnico-economici Autostrada Buzău – Focșani:

  • Lungime: 82.44 km;
  • Poduri/Pasaje/Viaducte: 41;
  • Noduri rutiere: 6  (cu o lungime a bretelelor de aproximativ 38 km);
  • Sisteme I.T.S;
  • Drumuri de întreținere stg./dr. (pe toată lungimea autostrăzii, cu o lățime de 3.5 m);
  • Parcări/parcări securizate: 2 – vor fi dotate cu sisteme de supraveghere video, conexiune la internet, iluminat, utilități / au fost prevăzute spații comerciale disponibile pentru concesionare: magazin, restaurant, benzinărie, service auto, hotel.
  • Parcări de scurtă durată: 2 Parcări Tip S1 și 2 parcări Tip S3;
  • Centru de Întreținere și coordonare: 2. (sursa: CNAIR)

ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

A fost avizat proiectul tehnic al tronsonului Buzău-Focșani din Autostrada Moldovei

Vineri, 21.01.2022, în sedința Consiliului Tehnico Economic al CNAIR a fost avizat Proiectul Tehnic pentru autostrada Buzău – Focșani, parte a A7. Astfel, CNAIR poate începe întocmirea documentației necesară lansării licitației pentru execuția lucrărilor. Lungimea acestui sector este 82,44 km. Valoarea contractului este de 13,93 milioane lei fără tva. Finanțarea pentru execuția lucrărilor destinate Autostrăzii Buzău – Focșani va fi asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Proiectul cuprinde inclusiv realizarea unei variante de ocolire pentru municipiul Focșani, în zona de Est, între DN 2 si DN 2D. Traseul autostrăzii va traversa teritoriile administrative ale județelor Buzău și Vrancea și va tranzita 16 localități:

-în județul Buzău: municipiul Buzău, comunele Vadu Pașii, Cochirleanca, Ziduri, Valea Râmnicului, Râmnicelu, municipiul Râmnicu Sărat;

-în județul Vrancea: comunele Sihlea, Gugești, Slobozia Ciorăști, Milcovul, Răstoaca, Vânători, Câmpineanca, orașul Odobești, municipiul Focșani.

Stabilirea traseului și a soluțiilor tehnice din Studiul de Fezabilitate s-au fundamentat pe un Studiu geotehnic, în cadrul căruia au fost realizate 767 de foraje geotehnice cu adâncimi cuprinse între 6 m și 35 m, însumând un total de 9717 metri liniari de foraj. Tot în cadrul Studiului geotehnic au fost realizate 89 de profile geofizice de tipul tomografiilor geoelectrice și 120 profile geofizice de tip seismic (MASW). Soluțiile tehnice propuse prin Studiul de fezabilitate pentru Autostrada Buzău – Focșani înglobează toate elementele necesare pentru execuția unei autostrăzi la cel mai înalt standard de calitate, în raport cu cele mai noi cerințe în domeniu. Indicatori tehnico-economici Autostrada Buzău – Focșani:

  • Lungime: 82.44 km;
  • Poduri/Pasaje/Viaducte: 41;
  • Noduri rutiere: 6  (cu o lungime a bretelelor de aproximativ 38 km);
  • Sisteme I.T.S;
  • Drumuri de întreținere stg./dr. (pe toată lungimea autostrăzii, cu o lățime de 3.5 m);
  • Parcări/parcări securizate: 2 – vor fi dotate cu sisteme de supraveghere video, conexiune la internet, iluminat, utilități / au fost prevăzute spații comerciale disponibile pentru concesionare: magazin, restaurant, benzinărie, service auto, hotel.
  • Parcări de scurtă durată: 2 Parcări Tip S1 și 2 parcări Tip S3;
  • Centru de Întreținere și coordonare: 2. (sursa: CNAIR)
ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu