joi, aprilie 25, 2024
AcasăFocsaniFOTO Proiect Erasmus+ în Spania, cu participarea profesorilor din Focșani

FOTO Proiect Erasmus+ în Spania, cu participarea profesorilor din Focșani

În perioada 9-17 noiembrie 2022, o echipă formată din tineri dornici de cunoaștere și dezvoltare personală (Cristina Sabajuc – lucrător de tineret la Centrul de Tineret Suceava, Andra Dăscălescu și Vlad Roibu din Iași, Teodora Holbea din București) alături de două cadre didactice din Focșani (Mihaela Cornienco – profesor învățământ primar la Școala Gimnazială ”Ion Basgan” și Mihaela Coviltir, profesor învățământ preșcolar la Grădinița cu Program Prelungit nr. 13) au participat la cursul de formare din cadrul programului Erasmus+ finanțat de Comisia Europeană ”TC_Digital Tools to Spark Creativity”, organizat de Copernicus Berlin e.V, în Benalmádena, Spania. Aceștia au reprezentat România din partea Asociației ACT O’ CLOCK, organizație non-guvernamentală ce  promovează accesul tinerilor încurajându-i pentru a deveni cetățeni activi, agenți ai solidarității și ai schimbărilor pozitive, inspirați de valorile UE și de o identitate europeană.

În cadrul mobilității au fost implicați 28 de participanți din 5 țări (Germania, Italia, Spania, România și Bulgaria) iar printre obiectivele principale ale acesteia s-au urmărit îmbunătățirea dezvoltării competențelor și aptitudinilor digitale pentru toți (inclusiv tinerii cu mai puține oportunități, studenții, lucrătorii), punerea accentului pe promovarea atât a competențelor digitale de bază și avansate, cât și a alfabetizării digitale, care au devenit esențiale pentru viața de zi cu zi, permițându-le oamenilor să navigheze într-o lume plină de algoritmi și să participe pe deplin la societatea civilă, incluziunea tinerilor și a lucrătorilor de tineret pe piața muncii, oferindu-le competențe de gândire creativă care le vor spori semnificativ șansele de accesare a unui loc de muncă. În mod special, s-a pus accentul pe descoperirea modului în care competențele de design grafic și crearea de elemente vizuale atrăgătoare pot fi utile pentru găsirea de oportunități de angajare.

Gândirea creativă, ”outside the box”, reprezintă o condiție fără de care companiile nu mai pot supraviețui în zilele noastre, iar organizațiile care nu se adaptează acestei reguli au serios de suferit într-o piață din ce în ce mai competitivă. Îmbinată cu competențe digitale, creativitatea capătă noi valori și dimensiuni, transformând banalul sau uzualul în scânteia care ne poate aduce cu un pas înaintea concurenței. Toate acestea au fost demonstrate prin utilizarea metodelor de învățare non-formale, workshopuri variate, ce au captat interesul participanților și au contribuit la dezvoltarea acestora.(sursa: Școala ”Ion Basgan” Focșani)


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

FOTO Proiect Erasmus+ în Spania, cu participarea profesorilor din Focșani

În perioada 9-17 noiembrie 2022, o echipă formată din tineri dornici de cunoaștere și dezvoltare personală (Cristina Sabajuc – lucrător de tineret la Centrul de Tineret Suceava, Andra Dăscălescu și Vlad Roibu din Iași, Teodora Holbea din București) alături de două cadre didactice din Focșani (Mihaela Cornienco – profesor învățământ primar la Școala Gimnazială ”Ion Basgan” și Mihaela Coviltir, profesor învățământ preșcolar la Grădinița cu Program Prelungit nr. 13) au participat la cursul de formare din cadrul programului Erasmus+ finanțat de Comisia Europeană ”TC_Digital Tools to Spark Creativity”, organizat de Copernicus Berlin e.V, în Benalmádena, Spania. Aceștia au reprezentat România din partea Asociației ACT O’ CLOCK, organizație non-guvernamentală ce  promovează accesul tinerilor încurajându-i pentru a deveni cetățeni activi, agenți ai solidarității și ai schimbărilor pozitive, inspirați de valorile UE și de o identitate europeană.

În cadrul mobilității au fost implicați 28 de participanți din 5 țări (Germania, Italia, Spania, România și Bulgaria) iar printre obiectivele principale ale acesteia s-au urmărit îmbunătățirea dezvoltării competențelor și aptitudinilor digitale pentru toți (inclusiv tinerii cu mai puține oportunități, studenții, lucrătorii), punerea accentului pe promovarea atât a competențelor digitale de bază și avansate, cât și a alfabetizării digitale, care au devenit esențiale pentru viața de zi cu zi, permițându-le oamenilor să navigheze într-o lume plină de algoritmi și să participe pe deplin la societatea civilă, incluziunea tinerilor și a lucrătorilor de tineret pe piața muncii, oferindu-le competențe de gândire creativă care le vor spori semnificativ șansele de accesare a unui loc de muncă. În mod special, s-a pus accentul pe descoperirea modului în care competențele de design grafic și crearea de elemente vizuale atrăgătoare pot fi utile pentru găsirea de oportunități de angajare.

Gândirea creativă, ”outside the box”, reprezintă o condiție fără de care companiile nu mai pot supraviețui în zilele noastre, iar organizațiile care nu se adaptează acestei reguli au serios de suferit într-o piață din ce în ce mai competitivă. Îmbinată cu competențe digitale, creativitatea capătă noi valori și dimensiuni, transformând banalul sau uzualul în scânteia care ne poate aduce cu un pas înaintea concurenței. Toate acestea au fost demonstrate prin utilizarea metodelor de învățare non-formale, workshopuri variate, ce au captat interesul participanților și au contribuit la dezvoltarea acestora.(sursa: Școala ”Ion Basgan” Focșani)

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu