Și ceainicele pot produce accidente

0
12

Whirlpool Corporation a notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor cu privire la o serie de probleme identificate la un produs comercializat în România. Este vorba de un ceainic electric KitchenAid, produs în China. ”Există un potențial risc, în cadrul produselor afectate, a unei separări a legăturii din partea superioară a ceainicului dintre mâner și corpul produsului. În situația puțin probabilă a unei separări la nivelul superior al mânerului în timp ce consumătorul ține sau cară ceainicul, o cantitate limitată de apă poate să curgă prin gura de scurgere sau prin partea superioară a ceainicului (în măsura în care capacul este deschis la momentul respectiv) din cauza instabilității ceainicului cauzată de separarea de la nivelul superior al mânerului. (…) Există posibilitatea ca un consumator să sufere o potențială accidentare, pentru care consumatorul ar putea considera ca fiind necesar tratament medical. (…) Whirlpool se pregătește să înlocuiască ceainicele consumatorilor incluse în acțiunea corectivă fără niciun cost din partea consumatorilor. Whirlpool va contacta în mod proactiv consumatorii pe care îi are în evidență prin înregistrările produselor. În astfel de cazuri, Whirlpool va facilita în mod proactiv procedura de înlocuire a produselor, cu cooperarea consumatorilor. În plus, website-ul cu privire la marca KitchenAid va conține o pagină relevantă. De asemenea, consumatorii pot vizita direct http://www.repair.whirlpool.com.” (sursa: comunicat Whirlpool)