Rețeaua PACO intră pe segmentul cash&carry

0
838

Anul acesta, compania locală de retail PACO finalizează o nouă serie de investiții importante, în valoare de două milioane de euro. Investițiile din acest an au vizat o nouă linie de dezvoltare a afacerii: un depozit logistic și vânzările tip cash&carry. „Trebuia să deschidem un depozit logistic pentru noi, cel actual devenise insuficient celor 15 supermarketuri deservite. Am luat hotărârea împreună cu colegii mei că am putea să extindem puțin zona de acțiune și în direcția cash&carry, pentru a crește forța de vânzare a companiei Paco Supermarkets. Poziția favorabilă pe drumul european 85, în vecinătatea celebrului engross Onasis Focșani, a contribuit la luarea deciziei și la demararea investiției. (…) Întotdeauna am avut și vom avea planuri de dezvoltare indiferent de perioadă. Se vorbește în lumea de business că cea mai bună perioadă pentru investiții e perioada de criză, am experimentat asta și chiar funcționează, deși au fost probleme mari cu livrările de echipamente din cauza pandemiei, producătorii erau mult mai interesați să vândă decât în mod normal”, a declarat administratorul companiei, Feliciu Paraschiv, pentru Revista Progresiv.

Omul de afaceri susține că rețeaua PACO a înregistrat vânzări mai mari cu 23% în prima jumătate a acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut. „Am avut rezultate foarte bune în prima parte a acestui an, chiar peste așteptările noastre. În schimb, în a doua jumătate a primului semestru, shopperii au devenit mai ponderați, scăderea veniturilor pentru anumite categorii de shopperi și-a spus cuvântul. Clar vorbim despre un impact al șocului pandemic care a influențat atât piață, cât și vânzările și comportamentul de consum. Însă, cu toate cheltuielile neplanificate generate de pandemie (măști, viziere, temorscanere, dezinfectanți, mănuși,etc.), cifrele sunt bune”, explică administratorul Paco Supermarkets pentru Revista Progresiv.