Primăria Adjud: programul cu publicul, suspendat. Toate operațiunile și solicitările se fac online sau telefonic

0
280
Primăria Municipiului Adjud a anunțat că, până pe 16 aprilie (cel puțin), suspendă programul cu publicul. Excepția face doar activitatea de eliberare a documentelor personale. În rest, toate solicitările, petițiile și plățile se vor face online, telefonic, prin email sau poștă. ”Deși programul de lucru cu publicul al Primăriei Municipiului Adjud este suspendat până pe data de 16 aprilie, administrația locală vă stă oricând la dispoziție pentru a vă sprijini la telefon 0237/641908, prin intermediul poștei electronice – uat@primariaadjud.ro sau prin intermediul corespondenței clasice, pe adresa str. Stadionului nr. 2, Adjud, Vrancea, cod poștal 625100. În situația în care dețineți informații referitoare la persoane izolate, care nu respectă regimul de izolare, sau aveți cunoștință despre persoane care s-au întors de curând în Adjud din zonele afectate de noul tip de coronavirus și nu respectă regimul de carantină sau izolare la domiciliu, aveți OBLIGAȚIA să anunțați de îndată Poliția Municipiului Adjud, la telefon 0237 641 905, sau Direcția de Sănătate Publică Vrancea, la 0237 225 979. Suntem toți implicați în gestionarea acestei crize: instituții publice, agenți comerciali, cetățeni! Tuturor ne revin, în baza legilor și a decretelor emise, responsabilități pentru a preveni infectarea cu noul tip de coronavirus a membrilor comunității noastre!