AcasăAdjudOpt posturi importante, scoase la concurs de Primăria Adjud

Opt posturi importante, scoase la concurs de Primăria Adjud

Primăria Municipiului Adjud caută să angajeze personal de specialitate, administrația locală având nevoie de specialiști pe mai multe domenii. Potrivit anunțurilor postate pe site-ul Primăriei Adjud, sunt scoase la concurs 8 posturi pentru absolvenți de studii superioare, după cum urmează:

– 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Direcției Urbanism și Patrimoniu/Birou Autorizare, Arhitectură, Urbanism și Cadastru din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Direcției Urbanism și Patrimoniu/Birou Patrimoniu/Compartiment Fond Locativ din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Managementul Proiectelor și Investiții din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud – înscrierile se fac până pe data de 17 noiembrie;

– 1 post funcție publică de conducere vacant de șef birou al Biroului Autorizare, Arhitectură, Urbanism/Direcția de Arhitectură-Urbanism din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector superior în cadrul Biroului Autorizare, Arhitectură, Urbanism/Direcția de Arhitectură-Urbanism din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Urbanism și Patrimoniu/Birou Patrimoniu/Compartiment Patrimoniu și Monitorizare Utilități Publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului protecția mediului și protecția muncii din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de auditor, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Audit Public și Intern din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud – înscrierile se fac până pe data de 15 noiembrie.

Dosarele candidaților se depun la Compartimentul Organizare, Resurse Umane și Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, contact Romanov Camelia – inspector superior, telefon: 0237641908/int. 210, email: corus@primariaadjud.ro. Mai multe detalii despre fiecare post în parte găsiți pe site-ul Primăriei Adjud.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Opt posturi importante, scoase la concurs de Primăria Adjud

Primăria Municipiului Adjud caută să angajeze personal de specialitate, administrația locală având nevoie de specialiști pe mai multe domenii. Potrivit anunțurilor postate pe site-ul Primăriei Adjud, sunt scoase la concurs 8 posturi pentru absolvenți de studii superioare, după cum urmează:

– 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Direcției Urbanism și Patrimoniu/Birou Autorizare, Arhitectură, Urbanism și Cadastru din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Direcției Urbanism și Patrimoniu/Birou Patrimoniu/Compartiment Fond Locativ din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Managementul Proiectelor și Investiții din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud – înscrierile se fac până pe data de 17 noiembrie;

– 1 post funcție publică de conducere vacant de șef birou al Biroului Autorizare, Arhitectură, Urbanism/Direcția de Arhitectură-Urbanism din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector superior în cadrul Biroului Autorizare, Arhitectură, Urbanism/Direcția de Arhitectură-Urbanism din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Urbanism și Patrimoniu/Birou Patrimoniu/Compartiment Patrimoniu și Monitorizare Utilități Publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de execuție vacant de inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului protecția mediului și protecția muncii din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud / 1 post funcție publică de auditor, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Audit Public și Intern din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Adjud – înscrierile se fac până pe data de 15 noiembrie.

Dosarele candidaților se depun la Compartimentul Organizare, Resurse Umane și Administrativ din cadrul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, contact Romanov Camelia – inspector superior, telefon: 0237641908/int. 210, email: corus@primariaadjud.ro. Mai multe detalii despre fiecare post în parte găsiți pe site-ul Primăriei Adjud.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu