joi, aprilie 25, 2024
AcasăActualitateINVESTIGAŢIE Un nou tun marca Oprişan: "publicitate aeriană" din bani publici -...

INVESTIGAŢIE Un nou tun marca Oprişan: „publicitate aeriană” din bani publici – 11 mii de euro!

Şeful Consiliului Judeţean Vrancea, Marian Oprişan, nu conteneşte  să ne uimească atunci când e vorba de sifonarea banului public. Ultima „aroganţă” plătită din banii vrâncenilor este aşa zisa promovare a judeţului prin PUBLICITATE AERIANĂ. Într-un răspuns oficial solicitat de Vrancea24 de la Consiliul Judeţean ni se răspunde că una dintre încredinţările directe de bani publici, pe anii 2014-2015, s-a efectuat către firma ESUBSTANCE LTD T/A INK LONDRA, în cuantum de 49.137 de lei fără TVA, adică peste 10 mii de euro, pe publicitate aeriană. Cum, după răspunsul primit, nici un oficial din CJ Vrancea nu a explicat ce presupune această publicitate aeriană, ne-am interesat la sursele din instituţie care ne-au spus că s-ar fi tipărit pliante cu judeţul Vrancea care se distribuie prin avioane.

Nici o companie aviatică din cele cunoscute nu distribuie pliante cu Vranceapublicitate aeriana

Am mers mai departe pe firul banilor publici „aruncaţi în aer” şi am contactat principalele companii aeriene care efectuează zboruri în străinătate. Supriză! Nici una dintre companii nu are pliante cu judeţul Vrancea în avioane. Singura companie despre care s-a scris aici că ar fi promovat judeţul Vrancea în pliantele proprii nu a confirmat faptul că, la un moment dat, s-ar fi regăsit judeţul Vrancea printre ele. „Nu avem astfel de pliante, în avioanele WizzAir puteţi găsi doar pliante despre produsele noastre”, ne-a declarat consilierul Biliboc Gabriel, din partea WizzAir. pliante

Consilierul judeţean Liviu Bostan: „O risipă imensă de bani publici”

Întrebat dacă au fost consultaţi consilierii judeţeni despre această încredinţare directă, Liviu Bostan, consilier PNL, a declarat că nu li s-a explicat niciodată ce presupune această „investiţie” în imaginea judeţului şi consideră că prioritară ar fi alocarea banilor pentru infrastructură. „S-a cheltuit şi se dau în continuare sume imense, din bani publici, pentru promovarea judeţului a cărui infrastructură arată foarte rău. Consider că sunt nejustificabile aceste investiţii şi e absurd să ne orientăm pe promovări aeriene în condiţiile în care infrastructura noastră lasă de dorit. N-am nici cea mai mică idee ce vrea să însemne această promovare şi nici nu văd rezultatele acesteia”, a declarat consilierul judeţean PNL Liviu Bostan.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

INVESTIGAŢIE Un nou tun marca Oprişan: „publicitate aeriană” din bani publici – 11 mii de euro!

Şeful Consiliului Judeţean Vrancea, Marian Oprişan, nu conteneşte  să ne uimească atunci când e vorba de sifonarea banului public. Ultima „aroganţă” plătită din banii vrâncenilor este aşa zisa promovare a judeţului prin PUBLICITATE AERIANĂ. Într-un răspuns oficial solicitat de Vrancea24 de la Consiliul Judeţean ni se răspunde că una dintre încredinţările directe de bani publici, pe anii 2014-2015, s-a efectuat către firma ESUBSTANCE LTD T/A INK LONDRA, în cuantum de 49.137 de lei fără TVA, adică peste 10 mii de euro, pe publicitate aeriană. Cum, după răspunsul primit, nici un oficial din CJ Vrancea nu a explicat ce presupune această publicitate aeriană, ne-am interesat la sursele din instituţie care ne-au spus că s-ar fi tipărit pliante cu judeţul Vrancea care se distribuie prin avioane.

Nici o companie aviatică din cele cunoscute nu distribuie pliante cu Vranceapublicitate aeriana

Am mers mai departe pe firul banilor publici „aruncaţi în aer” şi am contactat principalele companii aeriene care efectuează zboruri în străinătate. Supriză! Nici una dintre companii nu are pliante cu judeţul Vrancea în avioane. Singura companie despre care s-a scris aici că ar fi promovat judeţul Vrancea în pliantele proprii nu a confirmat faptul că, la un moment dat, s-ar fi regăsit judeţul Vrancea printre ele. „Nu avem astfel de pliante, în avioanele WizzAir puteţi găsi doar pliante despre produsele noastre”, ne-a declarat consilierul Biliboc Gabriel, din partea WizzAir. pliante

Consilierul judeţean Liviu Bostan: „O risipă imensă de bani publici”

Întrebat dacă au fost consultaţi consilierii judeţeni despre această încredinţare directă, Liviu Bostan, consilier PNL, a declarat că nu li s-a explicat niciodată ce presupune această „investiţie” în imaginea judeţului şi consideră că prioritară ar fi alocarea banilor pentru infrastructură. „S-a cheltuit şi se dau în continuare sume imense, din bani publici, pentru promovarea judeţului a cărui infrastructură arată foarte rău. Consider că sunt nejustificabile aceste investiţii şi e absurd să ne orientăm pe promovări aeriene în condiţiile în care infrastructura noastră lasă de dorit. N-am nici cea mai mică idee ce vrea să însemne această promovare şi nici nu văd rezultatele acesteia”, a declarat consilierul judeţean PNL Liviu Bostan.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu