Facturile ENET nu vor mai fi trimise prin poștă. Relațiile cu clienții, doar online și telefonic

0
731

Pentru a limita efectele pandemiei de coronavirus, SC ENET SA anunță că a luat o serie de măsuri de protecție și siguranță, atât pentru clienți cât și pentru angajați. În acest context, o parte a activităților societății au fost restrânse, în special cele de teren, astfel că facturile aferente lunii martie nu vor fi distribuite la domiciliu, în cutiile poștale.

Menționăm că factura se poate transmite în format electronic, pe e-mail, prin solicitarea acestui serviciu la adresa relpub@enetsa.ro sau telefonic, la numărul 0237/612.000, specificând datele de identificare ale clientului (nume, adresă, cod client). Clienții care doresc detalii despre valoarea facturii și/sau a soldului de plată se pot adresa la numărul de telefon 0237/612.000 sau la e-mail relpub@enetsa.ro. Rugăm utilizatorii de online banking să efectueze plata facturilor folosind această facilitate pentru care sunt necesare următoarele date: IBAN RO96BTRLRONCRT0V18178804

  • Numele și prenumele clientului;
  • Valoarea sumei de bani transferate;
  • Detaliile plății – Cod client și/sau număr de factură.

Vă comunicăm că suntem în curs de implementare a Serviciului de încasare facturi, pe baza codului de client, prin intermediul stațiilor de plată din rețeaua SelfPay. (ENET SA Focșani)