vineri, martie 29, 2024
AcasăAdjudDirecția de Asistență Socială Adjud va beneficia de o platformă conectată la...

Direcția de Asistență Socială Adjud va beneficia de o platformă conectată la ecosistemul digital al Primăriei Adjud

Astăzi, 18 mai, prin intermediul platformei Zoom, a avut loc conferința de lansare a proiectului ”Ecosistem Digital Interconectat și Integrat în Cadrul UAT Municipiu Adjud” – SIPOCA 1189/MySMIS2014+ 154833”, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020, la care au participat primarul municipiului Adjud, dl. Florin Nechifor, și reprezentanți ai presei județene, precum și membrii echipei de implementare și funcționari din cadrul Primăriei Adjud. Proiectul are o valoare totală de 3.942.495,89 lei și o perioadă de implementare de 16 luni de la semnarea contractului.

În prima parte a conferinței, dl. Florin Nechifor – primar al municipiului Adjud – a prezentat proiectul, a doua parte a întâlnirii fiind dedicată sesiunii de întrebări formulate de reprezentanții mass-media prezenți. ”Suntem prima și, până la această oră, singura administrație publică locală din Vrancea care a pășit cu încredere în era digitalizării! Și cu ajutorul banilor europeni ne vom consolida această poziție la nivel județean pentru că prin Programul Operațional Capacitate Administrativă am obținut o finanțare nerambursabilă de 3.863.645,97lei destinată, în principal, digitalizării serviciilor sociale și interconectării Direcției de Asistență Socială (DAS) cu ecosistemul digital al Primăriei Adjud!”  – susține Florin Nechifor, primarul Municipiului Adjud.

Proiectul ”Ecosistem digital interconectat și integrat în cadrul UAT Municipiu Adjud”, cod SIPOCA 1189/MySMIS2014+  154833, presupune inclusiv optimizarea procedurilor administrative din cadrul UAT Adjud prin digitalizarea serviciilor sociale, dotarea cu echipamente I.T. (stații de lucru) de ultimă generație, interconectarea platformei DAS cu ecosistemul digital al Primăriei, elaborarea de proceduri standard de lucru adaptate la modul de lucru în format digital, implementarea unor sisteme adecvate de management al performanței și cursuri de formare destinate unui număr de 130 de funcționari publici și aleși locali în domenii specifice. (Primăria Adjud)


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Direcția de Asistență Socială Adjud va beneficia de o platformă conectată la ecosistemul digital al Primăriei Adjud

Astăzi, 18 mai, prin intermediul platformei Zoom, a avut loc conferința de lansare a proiectului ”Ecosistem Digital Interconectat și Integrat în Cadrul UAT Municipiu Adjud” – SIPOCA 1189/MySMIS2014+ 154833”, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020, la care au participat primarul municipiului Adjud, dl. Florin Nechifor, și reprezentanți ai presei județene, precum și membrii echipei de implementare și funcționari din cadrul Primăriei Adjud. Proiectul are o valoare totală de 3.942.495,89 lei și o perioadă de implementare de 16 luni de la semnarea contractului.

În prima parte a conferinței, dl. Florin Nechifor – primar al municipiului Adjud – a prezentat proiectul, a doua parte a întâlnirii fiind dedicată sesiunii de întrebări formulate de reprezentanții mass-media prezenți. ”Suntem prima și, până la această oră, singura administrație publică locală din Vrancea care a pășit cu încredere în era digitalizării! Și cu ajutorul banilor europeni ne vom consolida această poziție la nivel județean pentru că prin Programul Operațional Capacitate Administrativă am obținut o finanțare nerambursabilă de 3.863.645,97lei destinată, în principal, digitalizării serviciilor sociale și interconectării Direcției de Asistență Socială (DAS) cu ecosistemul digital al Primăriei Adjud!”  – susține Florin Nechifor, primarul Municipiului Adjud.

Proiectul ”Ecosistem digital interconectat și integrat în cadrul UAT Municipiu Adjud”, cod SIPOCA 1189/MySMIS2014+  154833, presupune inclusiv optimizarea procedurilor administrative din cadrul UAT Adjud prin digitalizarea serviciilor sociale, dotarea cu echipamente I.T. (stații de lucru) de ultimă generație, interconectarea platformei DAS cu ecosistemul digital al Primăriei, elaborarea de proceduri standard de lucru adaptate la modul de lucru în format digital, implementarea unor sisteme adecvate de management al performanței și cursuri de formare destinate unui număr de 130 de funcționari publici și aleși locali în domenii specifice. (Primăria Adjud)

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu