joi, aprilie 25, 2024
AcasăActualitateCFR amendată de Protecţia Consumatorilor pentru nesimţirea faţă de călători

CFR amendată de Protecţia Consumatorilor pentru nesimţirea faţă de călători

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a amendat societățile CFR Călători și CFR Infrastructură pentru neregulile constatate în urma verificărilor în teren. Comisarii ANPC au acționat pe data de 5 ianuarie în Gara de Nord din București, ca urmare a reclamațiilor depuse de mai mulți călători cu privire la serviciile improprii de transport pe calea ferată. După finalizarea controalelor, comisarii de la Protecția Consumatorilor au dispus amendarea celor două societăți cu suma totală de 50.000 de lei precum și remedierea de urgență a deficiențelor. Printre neregulile constatate, se numără ”vagoane în circulație cu zăpadă la capetele frontale, vagoane de dormit în care apa s-a scurs din plafon, imediat după plecarea trenului, instalații nefuncționale la toalete, întârzieri de până la 90 de minute și neinformarea consumatorilor cu privire la întârzieri și lipsa explicațiilor în legătură cu aceste întârzieri”, se arată în comunicatul de presă al ANPC. 
În total, comisarii de la Protecția Consumatorilor au verificat 359 de trenuri care au avut întârzieri cumulate de 2.677 de minute (adică de peste 44 de ore într-o zi!). Cauzele întârzierilor au fost infrastructura feroviară deficitară, în procent de 70%, și problemele tehnice la materialul rulant, în proporție de 30%.

ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

CFR amendată de Protecţia Consumatorilor pentru nesimţirea faţă de călători

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a amendat societățile CFR Călători și CFR Infrastructură pentru neregulile constatate în urma verificărilor în teren. Comisarii ANPC au acționat pe data de 5 ianuarie în Gara de Nord din București, ca urmare a reclamațiilor depuse de mai mulți călători cu privire la serviciile improprii de transport pe calea ferată. După finalizarea controalelor, comisarii de la Protecția Consumatorilor au dispus amendarea celor două societăți cu suma totală de 50.000 de lei precum și remedierea de urgență a deficiențelor. Printre neregulile constatate, se numără ”vagoane în circulație cu zăpadă la capetele frontale, vagoane de dormit în care apa s-a scurs din plafon, imediat după plecarea trenului, instalații nefuncționale la toalete, întârzieri de până la 90 de minute și neinformarea consumatorilor cu privire la întârzieri și lipsa explicațiilor în legătură cu aceste întârzieri”, se arată în comunicatul de presă al ANPC. 
În total, comisarii de la Protecția Consumatorilor au verificat 359 de trenuri care au avut întârzieri cumulate de 2.677 de minute (adică de peste 44 de ore într-o zi!). Cauzele întârzierilor au fost infrastructura feroviară deficitară, în procent de 70%, și problemele tehnice la materialul rulant, în proporție de 30%.
ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu