joi, mai 2, 2024
AcasăSocietateZiua Mondială a Sănătății - mesajul noului manager al Spitalului Județean „Sf....

Ziua Mondială a Sănătății – mesajul noului manager al Spitalului Județean „Sf. Pantelimon” Focșani

Dragi colegi,

Cu ocazia Zilei Mondiale a Sanatatii, in numele intregului personal managerial, as dori sa va exprim sincere multumiri pentru angajamentul si devotamentul vostru fata de munca depusa in spitalul nostru. Eforturile si sacrificiile voastre sunt cu adevarat remarcabile. Sunteti adevarati eroi, care, zi de zi, faceti tot posibilul pentru a oferi ingrijire si confort pacientilor nostri. Fie ca sunteti medici, asistente, personal de curatenie sau administrativ, fiecare dintre voi contribuie la buna functionare a institutiei noatre si la bunastarea celor care ne trec pragul. Recunoasterea voastra merita intreaga noastra apreciere si sustinere. Va incurajez sa continuati sa ramaneti puternici si dedicati in indeplinirea misiunii noastre comune de a oferi ingrijire de calitate si de face o diferenta in vietile celor in nevoie.

Relatia intre pacienti si personalul medical este una fundamentala in sistemul de sanatate si joaca un rol crucial in procesul de ingrijire si recuperare a pacientilor. Aceasta relatie se construieste pe comunicare deschisa,  incredere si respect reciproc.  Pacientul se bazeaza pe profesionalismul si experienta personalului medical, pentru a primi ingrijirea de care are nevoie, in timp ce personalul medical este ghidat de etica si datoria fata de fiecare pacient, ce trebuie tratat cu respect, empatie si competenta.

Personalul medical trebuie sa fie empatic si sa ofere suport emotional , deoarece  pacientii pot trece prin momente de durere, anxietate sau frica. De aceea, comunicarea este un aspect cheie a relatiei personal medical – pacient.  Pacientii trebuie sa poata intelege informatiile legate de starea lor de sanatate, optiunile de tratament si sa poata exprima liber orice preocupare sau nelamurire.

Doresc tuturor colegilor realizari profesionale pe masura eforturilor depuse, putere de munca si prosperitate. Va multumesc pentru eforturile depuse spre  binele pacientului si va doresc sa ramaneti mereu entuziasmati de nobila dumneavoastra meserie!

La multi ani, dragi colegi!  (manager, Ifrim Rodica Ioana)


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

Ziua Mondială a Sănătății – mesajul noului manager al Spitalului Județean „Sf. Pantelimon” Focșani

Dragi colegi,

Cu ocazia Zilei Mondiale a Sanatatii, in numele intregului personal managerial, as dori sa va exprim sincere multumiri pentru angajamentul si devotamentul vostru fata de munca depusa in spitalul nostru. Eforturile si sacrificiile voastre sunt cu adevarat remarcabile. Sunteti adevarati eroi, care, zi de zi, faceti tot posibilul pentru a oferi ingrijire si confort pacientilor nostri. Fie ca sunteti medici, asistente, personal de curatenie sau administrativ, fiecare dintre voi contribuie la buna functionare a institutiei noatre si la bunastarea celor care ne trec pragul. Recunoasterea voastra merita intreaga noastra apreciere si sustinere. Va incurajez sa continuati sa ramaneti puternici si dedicati in indeplinirea misiunii noastre comune de a oferi ingrijire de calitate si de face o diferenta in vietile celor in nevoie.

Relatia intre pacienti si personalul medical este una fundamentala in sistemul de sanatate si joaca un rol crucial in procesul de ingrijire si recuperare a pacientilor. Aceasta relatie se construieste pe comunicare deschisa,  incredere si respect reciproc.  Pacientul se bazeaza pe profesionalismul si experienta personalului medical, pentru a primi ingrijirea de care are nevoie, in timp ce personalul medical este ghidat de etica si datoria fata de fiecare pacient, ce trebuie tratat cu respect, empatie si competenta.

Personalul medical trebuie sa fie empatic si sa ofere suport emotional , deoarece  pacientii pot trece prin momente de durere, anxietate sau frica. De aceea, comunicarea este un aspect cheie a relatiei personal medical – pacient.  Pacientii trebuie sa poata intelege informatiile legate de starea lor de sanatate, optiunile de tratament si sa poata exprima liber orice preocupare sau nelamurire.

Doresc tuturor colegilor realizari profesionale pe masura eforturilor depuse, putere de munca si prosperitate. Va multumesc pentru eforturile depuse spre  binele pacientului si va doresc sa ramaneti mereu entuziasmati de nobila dumneavoastra meserie!

La multi ani, dragi colegi!  (manager, Ifrim Rodica Ioana)

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu