vineri, aprilie 26, 2024
AcasăActualitateVrancea în ce secol se află? Primul funcționar public virtual și-a intrat...

Vrancea în ce secol se află? Primul funcționar public virtual și-a intrat în pâine în vestul țării

De săptămâna aceasta, la Primăria Cluj Napoca lucrează primul funcționar public din țară, botezat de autorități „Antonia”. De altfel, Primăria Cluj Napoca este recunoscută pentru faptul că este instituția cu cele mai multe proceduri digitale din țară în relația cu cetățeanul, respectiv 52, dar acest funcționar reprezintă vârful inteligenței artificiale. Practic, cetățenii pot depune cereri online la Primărie, fără să mai fie nevoiți să facă un drum suplimentar până la sediul administrației locale. „Instant, Antonia le distribuie la şefii de servicii, care au obligaţia rezolvării lor, trimit cetăţeanului un răspuns prin e-mail, cu numele Antonia, cu numărul de înregistrare, care poate fi urmărit după aceea pe site-ul Primăriei la ce nivel se află cererea de rezolvare (…) şi cetăţeanul economiseşte 40% din timpul pe care-l pierdea până acum cu depunerea clasică a cererii”, a explicat primarul din Cluj Napoca, Emil Boc, cum funcţionează ”Antonia”, la RFI.

Potrivit edilului, Antonia are program non-stop, astfel că la orice oră din zi sau din noapte lucrează numai în interesul comunității. Emil Boc a mai spus că în etapa a doua a acestui proiect Antonia „va avea şi o formă”, cu care publicul va putea interacționa. În fața acestui proiect revoluționar, care vine după o serie de alte proiecte inteligente în sprijinul oamenilor, nu ne rămâne decât să ne întrebăm dacă și Vrancea va ajunge în secolul acesta la performanțe apropiate.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Vrancea în ce secol se află? Primul funcționar public virtual și-a intrat în pâine în vestul țării

De săptămâna aceasta, la Primăria Cluj Napoca lucrează primul funcționar public din țară, botezat de autorități „Antonia”. De altfel, Primăria Cluj Napoca este recunoscută pentru faptul că este instituția cu cele mai multe proceduri digitale din țară în relația cu cetățeanul, respectiv 52, dar acest funcționar reprezintă vârful inteligenței artificiale. Practic, cetățenii pot depune cereri online la Primărie, fără să mai fie nevoiți să facă un drum suplimentar până la sediul administrației locale. „Instant, Antonia le distribuie la şefii de servicii, care au obligaţia rezolvării lor, trimit cetăţeanului un răspuns prin e-mail, cu numele Antonia, cu numărul de înregistrare, care poate fi urmărit după aceea pe site-ul Primăriei la ce nivel se află cererea de rezolvare (…) şi cetăţeanul economiseşte 40% din timpul pe care-l pierdea până acum cu depunerea clasică a cererii”, a explicat primarul din Cluj Napoca, Emil Boc, cum funcţionează ”Antonia”, la RFI.

Potrivit edilului, Antonia are program non-stop, astfel că la orice oră din zi sau din noapte lucrează numai în interesul comunității. Emil Boc a mai spus că în etapa a doua a acestui proiect Antonia „va avea şi o formă”, cu care publicul va putea interacționa. În fața acestui proiect revoluționar, care vine după o serie de alte proiecte inteligente în sprijinul oamenilor, nu ne rămâne decât să ne întrebăm dacă și Vrancea va ajunge în secolul acesta la performanțe apropiate.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu