sâmbătă, aprilie 20, 2024
AcasăStiri InterneVom avea Logan electric?

Vom avea Logan electric?

O companie românească susține că a creat prototipul unui autoturism Dacian Logan electric. Mai mult, oficialii acestei firme – Prime Motors Industry – afirmă că modelul prezentat acum în România poate parcurge, în funcţie de dimensiunile pachetului de baterii, până la 500 de kilometri cu o singură încărcare. Maşina este disponibilă în trei variante cu 11 kWh, 22 kWh şi 45 kWh. Acest din urmă model are o autonomie de 500 de km, accelerează de la 0 la 100 de km/h în 9 secunde şi atinge o viteză maximă de 160 de km/h. Preţul unui asemenea model ajunge la 26.000 de euro. Bateriile sunt fabricate în Elveţia şi Germania, iar durata de viaţă este 25 de ani sau 9.000 de cicluri. Acestea funcţionează în condiţii extreme de temperatură: -30 de grade / +50 de grade celsius. Compania oferă garanţie 5 ani pentru baterii şi 2 ani pentru autovehicul. Preţul pentru 100 de km parcurşi este de doar 6 lei. Variantele de 11 kWh cu autonomie 125 de km şi 22 kWh cu autonomie 250 de km costă 15.000 de euro, respectiv 18.000 de euro.
Reprezentanții firmei românești spun că se bazează pe aceste performanțe datorită compoziţiei bateriilor. Acestea sunt atât de perfomante încât pot asigura unui vehicul care nu are deloc caracteristicile tehnice ale unei maşini electrice – greutate redusă, indice aerodinamic performant, etc – autonomia maximă oferită de un autoturism electric în ziua de astăzi. Loganul electric poate fi deja comandat el putând fi omologat de Registrul Auto Român ca orice altă maşină cu modificări. De altfel, în afara excluderii motorului termic, a instalaţiei de răcire şi a sistemului de evacuare, maşina păstrează toate detaliile unui vehicul de serie.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Vom avea Logan electric?

O companie românească susține că a creat prototipul unui autoturism Dacian Logan electric. Mai mult, oficialii acestei firme – Prime Motors Industry – afirmă că modelul prezentat acum în România poate parcurge, în funcţie de dimensiunile pachetului de baterii, până la 500 de kilometri cu o singură încărcare. Maşina este disponibilă în trei variante cu 11 kWh, 22 kWh şi 45 kWh. Acest din urmă model are o autonomie de 500 de km, accelerează de la 0 la 100 de km/h în 9 secunde şi atinge o viteză maximă de 160 de km/h. Preţul unui asemenea model ajunge la 26.000 de euro. Bateriile sunt fabricate în Elveţia şi Germania, iar durata de viaţă este 25 de ani sau 9.000 de cicluri. Acestea funcţionează în condiţii extreme de temperatură: -30 de grade / +50 de grade celsius. Compania oferă garanţie 5 ani pentru baterii şi 2 ani pentru autovehicul. Preţul pentru 100 de km parcurşi este de doar 6 lei. Variantele de 11 kWh cu autonomie 125 de km şi 22 kWh cu autonomie 250 de km costă 15.000 de euro, respectiv 18.000 de euro.
Reprezentanții firmei românești spun că se bazează pe aceste performanțe datorită compoziţiei bateriilor. Acestea sunt atât de perfomante încât pot asigura unui vehicul care nu are deloc caracteristicile tehnice ale unei maşini electrice – greutate redusă, indice aerodinamic performant, etc – autonomia maximă oferită de un autoturism electric în ziua de astăzi. Loganul electric poate fi deja comandat el putând fi omologat de Registrul Auto Român ca orice altă maşină cu modificări. De altfel, în afara excluderii motorului termic, a instalaţiei de răcire şi a sistemului de evacuare, maşina păstrează toate detaliile unui vehicul de serie.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu