vineri, martie 29, 2024
AcasăActualitateULTIMA ORĂ Trenuri anulate, din cauza grevei ceferiștilor din depouri

ULTIMA ORĂ Trenuri anulate, din cauza grevei ceferiștilor din depouri

Circa 1.300 de angajați ai CFR sunt în grevă. Este vorba de salariații SC Reparații Locomotive, care asigură mentenanța locomotivelor. Fără lucrările de mentenanță, garniturile de tren nu pot pleca în cursă. La această oră, 19 trenuri sunt anulate, inclusiv unele care traversează județul Vrancea. Nemulțumirile angajaților din depouri au nemulțumiri de ordin salarial. ”Angajaţii au de recuperat drepturi băneşti de circa 12 milioane lei. Datoriile către ANAF ale SCRL sunt de circa 126 milioane lei. Compania nu a primit toţi banii cuveniţi din contractele încheiate în trecut cu CFR. Ultimul contract a expirat în 31 decembrie 2019, iar acum lucrăm în baza unei convenţii. Negociem în prezent cu CFR pentru a încheia un nou contract de mentenanţă. Există acţiuni de intimidare din partea CFR Călători. Oameni au fost predaţi în 2002 către SCRL, acum compania îi vrea înapoi”, a explicat Cristian Coconașu, directorul general al SCRL – divizia de reparații și revizie locomotive a CFR Călători.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

ULTIMA ORĂ Trenuri anulate, din cauza grevei ceferiștilor din depouri

Circa 1.300 de angajați ai CFR sunt în grevă. Este vorba de salariații SC Reparații Locomotive, care asigură mentenanța locomotivelor. Fără lucrările de mentenanță, garniturile de tren nu pot pleca în cursă. La această oră, 19 trenuri sunt anulate, inclusiv unele care traversează județul Vrancea. Nemulțumirile angajaților din depouri au nemulțumiri de ordin salarial. ”Angajaţii au de recuperat drepturi băneşti de circa 12 milioane lei. Datoriile către ANAF ale SCRL sunt de circa 126 milioane lei. Compania nu a primit toţi banii cuveniţi din contractele încheiate în trecut cu CFR. Ultimul contract a expirat în 31 decembrie 2019, iar acum lucrăm în baza unei convenţii. Negociem în prezent cu CFR pentru a încheia un nou contract de mentenanţă. Există acţiuni de intimidare din partea CFR Călători. Oameni au fost predaţi în 2002 către SCRL, acum compania îi vrea înapoi”, a explicat Cristian Coconașu, directorul general al SCRL – divizia de reparații și revizie locomotive a CFR Călători.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu