marți, aprilie 23, 2024
AcasăActualitateToți salariații vor fi trecuți într-un registru public

Toți salariații vor fi trecuți într-un registru public

Cabinetul Cioloș pregătește noua lege a salarizării, ceea ce implică adoptarea mai multor măsuri colaterale. Una dintre acestea este înființarea Registrului public de evidență a salariaților. ”Guvernul a introdus Registrul public de evidenţă a salariaţilor ca pas premergător elaborării noii Legi a salarizării unice în sistemul bugetar. Aşadar, pe lângă actualul Registru general de evidenţă a salariaţilor care lucrează pe baza unui contract individual de muncă, respectiv în mediul privat, va fi introdus şi un Registru de evidenţă a personalului plătit din fonduri publice, ambele urmând să fie gestionate de Inspecţia Muncii. (…) Pentru salariaţii din mediul privat, angajatorii vor folosi registrul privat, iar pentru persoanele plătite din fonduri publice se va folosi acest registru public”, a declarat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Liviu Iolu. Acesta susține că era nevoie de o evidenţă foarte clară a personalului plătit din fonduri publice pentru elaborarea legii salarizării unice. ”Fiecare instituţie şi autoritate publică are obligaţia de a înfiinţa Registrul general de evidenţă a personalului plătit din fonduri publice, care va fi completat şi transmis Inspectoratului Teritorial de Muncă în ordinea angajării, numirii salariaţilor săi”, a precizat Liviu Iolu. Purtătorul de cuvânt al Executivului a mai declarat că, pentru transmiterea datelor în registrul privat/public de către angajatori, Ministerul Muncii va achiziţiona sau dezvolta, prin resurse proprii, un sistem informatic care va fi administrat de Inspecţia Muncii.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Toți salariații vor fi trecuți într-un registru public

Cabinetul Cioloș pregătește noua lege a salarizării, ceea ce implică adoptarea mai multor măsuri colaterale. Una dintre acestea este înființarea Registrului public de evidență a salariaților. ”Guvernul a introdus Registrul public de evidenţă a salariaţilor ca pas premergător elaborării noii Legi a salarizării unice în sistemul bugetar. Aşadar, pe lângă actualul Registru general de evidenţă a salariaţilor care lucrează pe baza unui contract individual de muncă, respectiv în mediul privat, va fi introdus şi un Registru de evidenţă a personalului plătit din fonduri publice, ambele urmând să fie gestionate de Inspecţia Muncii. (…) Pentru salariaţii din mediul privat, angajatorii vor folosi registrul privat, iar pentru persoanele plătite din fonduri publice se va folosi acest registru public”, a declarat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Liviu Iolu. Acesta susține că era nevoie de o evidenţă foarte clară a personalului plătit din fonduri publice pentru elaborarea legii salarizării unice. ”Fiecare instituţie şi autoritate publică are obligaţia de a înfiinţa Registrul general de evidenţă a personalului plătit din fonduri publice, care va fi completat şi transmis Inspectoratului Teritorial de Muncă în ordinea angajării, numirii salariaţilor săi”, a precizat Liviu Iolu. Purtătorul de cuvânt al Executivului a mai declarat că, pentru transmiterea datelor în registrul privat/public de către angajatori, Ministerul Muncii va achiziţiona sau dezvolta, prin resurse proprii, un sistem informatic care va fi administrat de Inspecţia Muncii.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu