vineri, aprilie 26, 2024
AcasăStiri InterneSute de automobile produse de Mercedes Benz și Jaguar Land Rover, chemate...

Sute de automobile produse de Mercedes Benz și Jaguar Land Rover, chemate în service

Companiile importatoare de automobile puternice, din gama superioară, au notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor cu privire la derularea unor campanii de rechemare în service a câtorva sute de exemplare de mașini vândute în România și care prezintă o serie de defecțiuni. Este vorba de modele Mercedes Benz, Jaguar și Range Rover. Automobilele respective vor fi aduse în atelierele autorizate pentru remedierea problemelor, operațiunile fiind gratuite.

În primul rând, este vorba de 109 exemplare de Jaguar, modelele XE, XF, XJ si F-Pace, an model 2016 – 2018. Conform importatorului, ”imaginea de pe panoul de bord virtual dispare, iar acesta se resetează în timpul deplasării. Prin urmare, pentru o scurtă perioadă de timp, aceste vehicule nu respectă reglementările naționale sau reglementările ECE (Comisia Economică a Organizației Națiunilor Unite pentru Europa) numărul 121-01.”

Importatorul companiei Mercedes Benz a anunțat că 18 mașini din modelele C Class (platforma 205), GLC (platforma 253) și S Class (platforma 222), vândute în România, prezintă probleme la întinzătoarele de centură. ”Vom înlocui centura de siguranță pentru scaunul șoferului și al însoțitorului”, au transmis oficialii companiei. Tot din gama Mercedes, au fost rechemate în service 256 de unități C Class (platforma 204) și E Class (platformele 212 și 207), la care s-au descoperit probleme la masa electrică a coloanei de direcție, putându-se ajunge la declanșarea nejustificată a airbag-ului șoferului. 

Airbag-urile le creează probleme și celor de la Jaguar. Importatorul recheamă în service 13 mașini Jaguar XJ, producție 2010-2011 ”pentru verificarea vehiculului și reconfigurarea modulului de comandă a sistemului de siguranță (RCM).” În schimb, ”la anumite vehicule Range Rover și Range Rover Sport, cu an model 2017, panoul de bord virtual funcționează cu intermitențe. În acest caz, imaginea de pe panoul de bord virtual dispare, iar acesta se resetează în timpul deplasării. Prin urmare, pentru o scurtă perioadă de timp, aceste vehicule nu respectă reglementările naționale sau reglementările ECE (Comisia Economică a Organizației Națiunilor Unite pentru Europa) numărul 121-01.” Prin urmare, importatorul a demarat o ”campanie de rechemare pentru proprietarii de vehicule Range Rover si Range Rover Sport, cu an model 2017, pentru a se reconfigura modulul panoului de bord virtual cu ultima variantă de software.” Este vorba de 234 de exemplare de Range Rover și Range Rover Sport, produse în 2017, în Marea Britanie, și vândute în România.

 


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Sute de automobile produse de Mercedes Benz și Jaguar Land Rover, chemate în service

Companiile importatoare de automobile puternice, din gama superioară, au notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor cu privire la derularea unor campanii de rechemare în service a câtorva sute de exemplare de mașini vândute în România și care prezintă o serie de defecțiuni. Este vorba de modele Mercedes Benz, Jaguar și Range Rover. Automobilele respective vor fi aduse în atelierele autorizate pentru remedierea problemelor, operațiunile fiind gratuite.

În primul rând, este vorba de 109 exemplare de Jaguar, modelele XE, XF, XJ si F-Pace, an model 2016 – 2018. Conform importatorului, ”imaginea de pe panoul de bord virtual dispare, iar acesta se resetează în timpul deplasării. Prin urmare, pentru o scurtă perioadă de timp, aceste vehicule nu respectă reglementările naționale sau reglementările ECE (Comisia Economică a Organizației Națiunilor Unite pentru Europa) numărul 121-01.”

Importatorul companiei Mercedes Benz a anunțat că 18 mașini din modelele C Class (platforma 205), GLC (platforma 253) și S Class (platforma 222), vândute în România, prezintă probleme la întinzătoarele de centură. ”Vom înlocui centura de siguranță pentru scaunul șoferului și al însoțitorului”, au transmis oficialii companiei. Tot din gama Mercedes, au fost rechemate în service 256 de unități C Class (platforma 204) și E Class (platformele 212 și 207), la care s-au descoperit probleme la masa electrică a coloanei de direcție, putându-se ajunge la declanșarea nejustificată a airbag-ului șoferului. 

Airbag-urile le creează probleme și celor de la Jaguar. Importatorul recheamă în service 13 mașini Jaguar XJ, producție 2010-2011 ”pentru verificarea vehiculului și reconfigurarea modulului de comandă a sistemului de siguranță (RCM).” În schimb, ”la anumite vehicule Range Rover și Range Rover Sport, cu an model 2017, panoul de bord virtual funcționează cu intermitențe. În acest caz, imaginea de pe panoul de bord virtual dispare, iar acesta se resetează în timpul deplasării. Prin urmare, pentru o scurtă perioadă de timp, aceste vehicule nu respectă reglementările naționale sau reglementările ECE (Comisia Economică a Organizației Națiunilor Unite pentru Europa) numărul 121-01.” Prin urmare, importatorul a demarat o ”campanie de rechemare pentru proprietarii de vehicule Range Rover si Range Rover Sport, cu an model 2017, pentru a se reconfigura modulul panoului de bord virtual cu ultima variantă de software.” Este vorba de 234 de exemplare de Range Rover și Range Rover Sport, produse în 2017, în Marea Britanie, și vândute în România.

 

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu