joi, mai 2, 2024
AcasăStiri InterneSurse: firmele lui Umbrărescu, favorite pentru a construi și sectorul Bacău-Pașcani din...

Surse: firmele lui Umbrărescu, favorite pentru a construi și sectorul Bacău-Pașcani din A7

Până la sfârșitul anului, CNAIR ar trebui să desemneze câștigătorii contractelor de execuție a sectorului de autostradă dintre Bacău și Pașcani. Acest sector are 77 de kilometri și este împărțit în 3 loturi. Pentru construcția celor 3 loturi s-au depus mai multe oferte:

Pentru lotul 1 Săucești–Trifești, cu o lungime de 30,3 km și o valoare de construcție estimată la 2,04 miliarde de lei (fără TVA), au depus oferte 7 constructori și asocieri din România, Turcia și Ucraina.

– Pentru lotul 2 Trifești–Gherăești, cu o lungime de 18,99 km și o valoare estimată de 1,60 miliarde de lei (fără TVA), au depus oferte 8 constructori și asocieri din România, Turcia și Ucraina.

– Pentru lotul 3 Mircești–Pașcani, cu o lungime de 28,09 km și o valoare estimată de 2,21 miliarde de lei (fără TVA), au depus oferte 8 constructori și Asocieri din România, Turcia și Ucraina.

Firmele lui Dorinel Umbrărescu – Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL – au depus oferte pentru toate cele 3 loturi ale acestui sector de autostradă. Și, conform estimărilor, firmele grupului UMB ar urma să fie desemnate câștigătoare. ”Sursele noastre spun că va fi anunțat câștigător și pe restul de trei segmente rămase pe A7, adică pe Bacău-Pașcani.”, au anunțat cei de la Asociația Pro Infrastructură. Dacă va fi declarat câștigător, omul de afaceri Dorinel Umbrărescu va construi 10 din totalul de 13 loturi ale autostrăzii Ploiești – Pașcani.

Potrivit datelor de la CNAIR, pe secțiunea Bacău – Pașcani, la intersecția cu Autostrada Unirii A8, este proiectat un nod rutier de tip turbion, adică o intersecție cu bretele de viteză pentru toate direcțiile. Pe traseu vor fi construite peste 100 de poduri, pasaje și structuri casetate, 9 noduri rutiere și 50 de spații de servicii prevăzute cu stații de încărcare pentru mașini electrice. Construcția acestei autostrăzi este finanțată prin PNRR și are o valoare totală estimată la 5,85 miliarde de lei (fără TVA). Perioada de execuție prevăzută în contract este de 30 de luni.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

Surse: firmele lui Umbrărescu, favorite pentru a construi și sectorul Bacău-Pașcani din A7

Până la sfârșitul anului, CNAIR ar trebui să desemneze câștigătorii contractelor de execuție a sectorului de autostradă dintre Bacău și Pașcani. Acest sector are 77 de kilometri și este împărțit în 3 loturi. Pentru construcția celor 3 loturi s-au depus mai multe oferte:

Pentru lotul 1 Săucești–Trifești, cu o lungime de 30,3 km și o valoare de construcție estimată la 2,04 miliarde de lei (fără TVA), au depus oferte 7 constructori și asocieri din România, Turcia și Ucraina.

– Pentru lotul 2 Trifești–Gherăești, cu o lungime de 18,99 km și o valoare estimată de 1,60 miliarde de lei (fără TVA), au depus oferte 8 constructori și asocieri din România, Turcia și Ucraina.

– Pentru lotul 3 Mircești–Pașcani, cu o lungime de 28,09 km și o valoare estimată de 2,21 miliarde de lei (fără TVA), au depus oferte 8 constructori și Asocieri din România, Turcia și Ucraina.

Firmele lui Dorinel Umbrărescu – Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL – au depus oferte pentru toate cele 3 loturi ale acestui sector de autostradă. Și, conform estimărilor, firmele grupului UMB ar urma să fie desemnate câștigătoare. ”Sursele noastre spun că va fi anunțat câștigător și pe restul de trei segmente rămase pe A7, adică pe Bacău-Pașcani.”, au anunțat cei de la Asociația Pro Infrastructură. Dacă va fi declarat câștigător, omul de afaceri Dorinel Umbrărescu va construi 10 din totalul de 13 loturi ale autostrăzii Ploiești – Pașcani.

Potrivit datelor de la CNAIR, pe secțiunea Bacău – Pașcani, la intersecția cu Autostrada Unirii A8, este proiectat un nod rutier de tip turbion, adică o intersecție cu bretele de viteză pentru toate direcțiile. Pe traseu vor fi construite peste 100 de poduri, pasaje și structuri casetate, 9 noduri rutiere și 50 de spații de servicii prevăzute cu stații de încărcare pentru mașini electrice. Construcția acestei autostrăzi este finanțată prin PNRR și are o valoare totală estimată la 5,85 miliarde de lei (fără TVA). Perioada de execuție prevăzută în contract este de 30 de luni.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu