vineri, martie 29, 2024
AcasăFocsaniȘi ENET Focșani le cere clienților să evite deplasarea la sediile sale

Și ENET Focșani le cere clienților să evite deplasarea la sediile sale

Din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu coronavirus, conducerea SC ENET SA roagă clienții să limiteze, pe cât posibil, deplasarea la sediile sale și să folosească următoarele căi de contact:

  • Telefon Relații cu Publicul: 0237 612 000
  • Telefon Centrală: 0237 212 400
  • Telefon Dispecerat: 0237 233 555
  • E-mail: office@enetsa.ro

Rugăm utilizatorii de online banking să efectueze plata facturilor, folosind acest serviciu pentru care sunt necesare următoarele informații:

  • Numele și prenumele clientului;
  • Valoarea sumei de bani transferate;
  • Detaliile plății – Cod client și/sau număr de factură.

Pentru situațiile care necesită prezența la sediul societății, accesul persoanelor se face doar în spațiile destinate relației directe cu clienții, se impune păstrarea unei distanțe de cel puțin un metru între client, operatorul de la ghișeu și celelalte persoane aflate în sediu. Vă asigurăm că, în funcție de evoluția situației și de deciziile autorităților locale și centrale, vom adopta toate măsurile care se impun, pentru a evita răspândirea și infectarea cu noul coronavirus. (comunicat SC ENET SA Focșani)


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Și ENET Focșani le cere clienților să evite deplasarea la sediile sale

Din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu coronavirus, conducerea SC ENET SA roagă clienții să limiteze, pe cât posibil, deplasarea la sediile sale și să folosească următoarele căi de contact:

  • Telefon Relații cu Publicul: 0237 612 000
  • Telefon Centrală: 0237 212 400
  • Telefon Dispecerat: 0237 233 555
  • E-mail: office@enetsa.ro

Rugăm utilizatorii de online banking să efectueze plata facturilor, folosind acest serviciu pentru care sunt necesare următoarele informații:

  • Numele și prenumele clientului;
  • Valoarea sumei de bani transferate;
  • Detaliile plății – Cod client și/sau număr de factură.

Pentru situațiile care necesită prezența la sediul societății, accesul persoanelor se face doar în spațiile destinate relației directe cu clienții, se impune păstrarea unei distanțe de cel puțin un metru între client, operatorul de la ghișeu și celelalte persoane aflate în sediu. Vă asigurăm că, în funcție de evoluția situației și de deciziile autorităților locale și centrale, vom adopta toate măsurile care se impun, pentru a evita răspândirea și infectarea cu noul coronavirus. (comunicat SC ENET SA Focșani)

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu