Începând de luni, 11 octombrie 2021, Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) Focșani își va desfășura activitatea în punctul de lucru situat la adresa Cuza-Vodă nr 56, sediul fostei coletării vamale. Aici au lucrat, până acum o lună de zile, angajații din cadrul Serviciului Taxe și Impozite locale, pe partea de evidență a mijloacelor de transport (înregistrare sau radiere), care între timp au revenit în sediul Primăriei Municipiului Focșani. Aceste mutări au fost determinate de faptul că imobilul în care a funcționat SPCLEP va intra în reabilitare, iar problemele apărute în acest an în jurul bugetului local au anulat orice altă variantă de relocare a serviciului de evidența populației. Programul de lucru SPCLEP va fi următorul:
- Evidența populației – Primiri și eliberări acte
– Luni, marți, joi, vineri: 8.30 – 12.30 primiri acte/ 13.30 – 16.30 eliberări acte
– Miercuri: 8.30 – 11.00 eliberări acte/ 16.00 – 18.30 eliberări acte/ 12.00 – 18.30 primiri acte.
- Stare civilă – Primiri si eliberări acte
– Luni, marți, joi: 9.00 – 15.00
– Miercuri: 12.30 – 18.30
– Vineri: 9.00 – 14.00 primiri și eliberări acte/ 14.00 – 16.00 primiri și eliberări acte deces.
– Sâmbătă: 9.00 – 13.00 primiri și eliberări acte deces. (Biroul de presă, Primăria Focșani)