duminică, mai 5, 2024
AcasăSocietateȘefii RAR din teritoriu, la dispoziția cetățenilor care întâmpină probleme cu autoturismele

Șefii RAR din teritoriu, la dispoziția cetățenilor care întâmpină probleme cu autoturismele

Reprezențanții Registrului Auto Român îndeamnă românii care au nemulțumiri în legătură cu modul în care au fost tratați la reprezentanțele din teritoriu ale RAR să se adreseze șefului structurii, pentru rezolvarea eficientă a nemulțumirii, pe loc. Ei spun că în felul acesta că intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară.

„Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale. La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă. Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă. Exista situații în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi! Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări”, potrivit unui comunicat RAR.

Pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, găsiți datele de contact ale fiecăruia dintre ei.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

Șefii RAR din teritoriu, la dispoziția cetățenilor care întâmpină probleme cu autoturismele

Reprezențanții Registrului Auto Român îndeamnă românii care au nemulțumiri în legătură cu modul în care au fost tratați la reprezentanțele din teritoriu ale RAR să se adreseze șefului structurii, pentru rezolvarea eficientă a nemulțumirii, pe loc. Ei spun că în felul acesta că intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară.

„Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale. La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă. Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă. Exista situații în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi! Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări”, potrivit unui comunicat RAR.

Pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, găsiți datele de contact ale fiecăruia dintre ei.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu