vineri, aprilie 19, 2024
AcasăStiri InterneReduceri și plafonări de prețuri și în rețeaua Mega Image pe durata...

Reduceri și plafonări de prețuri și în rețeaua Mega Image pe durata stării de urgență

De câteva săptămâni s-a înregistrat o sarabandă de majorări de prețuri la aproape toate produsele aflate în comerț, de la produse alimentare la cele industriale. Unele magazine și rețele de retail au decis să stopeze aceste majorări pe durata stării de urgență, mai ales că puterea de cumpărare a românilor va scădea dramatic în următoarea perioadă. De exemplu, Carrefour România a anunțat, săptămâna trecută, că îngheață prețurile la circa 500 de produse alimentare importante, cel puțin până la Paști. Acum, și rețeaua Mega Image a anunțat că intenționează să nu opereze niciun fel de creșteri de preț la raft pentru toate produsele din portofoliul său, cel puțin până la finalul lunii aprilie. Mai mult, reprezentanții Mega Image susțin că au aplicat reduceri semnificative de prețuri la peste 1.000 de produse de bază, alimentare și nealimentare, din cele mai solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă și de curățenie. În același timp, au fost reduse prețurile și la peste 150 de legume și fructe, care reprezintă 75% din întreaga categorie. „Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanțul de producție și de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autoritățile relevante în contextul COVID-19. Toate acestea influențează dinamica prețurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgență pentru a limita creșterea prețurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre și pentru a echilibra prețurile în această perioadă. Toate aceste măsuri presupun un efort uriaș și investiții pe care le facem în acest context dificil, pentru a reduce cât mai mult impactul situației economice asupra clienților noștri”, a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.

Reducerile sunt implementate în toate magazinele Mega Image și în online, pe www.mega-image.ro , unde pot fi verificate direct toate prețurile. Rețeaua Mega Image, parte a grupului Ahold Delhaize, este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România, 780 de magazine în principalele orașe din țară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. În Vrancea, rețeaua a intrat anul trecut, odată cu achiziționarea magazinelor rețelei locale Zanfir.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Reduceri și plafonări de prețuri și în rețeaua Mega Image pe durata stării de urgență

De câteva săptămâni s-a înregistrat o sarabandă de majorări de prețuri la aproape toate produsele aflate în comerț, de la produse alimentare la cele industriale. Unele magazine și rețele de retail au decis să stopeze aceste majorări pe durata stării de urgență, mai ales că puterea de cumpărare a românilor va scădea dramatic în următoarea perioadă. De exemplu, Carrefour România a anunțat, săptămâna trecută, că îngheață prețurile la circa 500 de produse alimentare importante, cel puțin până la Paști. Acum, și rețeaua Mega Image a anunțat că intenționează să nu opereze niciun fel de creșteri de preț la raft pentru toate produsele din portofoliul său, cel puțin până la finalul lunii aprilie. Mai mult, reprezentanții Mega Image susțin că au aplicat reduceri semnificative de prețuri la peste 1.000 de produse de bază, alimentare și nealimentare, din cele mai solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă și de curățenie. În același timp, au fost reduse prețurile și la peste 150 de legume și fructe, care reprezintă 75% din întreaga categorie. „Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanțul de producție și de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autoritățile relevante în contextul COVID-19. Toate acestea influențează dinamica prețurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgență pentru a limita creșterea prețurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre și pentru a echilibra prețurile în această perioadă. Toate aceste măsuri presupun un efort uriaș și investiții pe care le facem în acest context dificil, pentru a reduce cât mai mult impactul situației economice asupra clienților noștri”, a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.

Reducerile sunt implementate în toate magazinele Mega Image și în online, pe www.mega-image.ro , unde pot fi verificate direct toate prețurile. Rețeaua Mega Image, parte a grupului Ahold Delhaize, este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România, 780 de magazine în principalele orașe din țară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. În Vrancea, rețeaua a intrat anul trecut, odată cu achiziționarea magazinelor rețelei locale Zanfir.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu