sâmbătă, aprilie 20, 2024
AcasăStiri InterneProgram prelungit de lucru, în acest weekend, pentru înregistrarea rezidenței cetățenilor UE

Program prelungit de lucru, în acest weekend, pentru înregistrarea rezidenței cetățenilor UE

Inspectoratul General pentru Imigrări prelungeşte programul de lucru cu publicul, în preziua şi ziua alegerilor, venind în sprijinul cetăţenilor Uniunii Europene care doresc eliberarea certificatelor de înregistrare a rezidenţei în vederea participării la vot, pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale. Înregistrarea rezidenţei, un prim pas în exercitarea dreptului de vot a cetăţenilor uniunii europene.
Activitatea de lucru cu publicul a Inspectoratului General pentru Imigrări va fi prelungită premergător şi în ziua votării pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, din data de 27 septembrie a.c.. Măsura vine în sprijinul cetăţenilor Uniunii Europene care îndeplinesc condiţiile şi doresc înregistrarea rezidenţei în ţara noastră. Astfel, programul de lucru al structurilor pentru imigrări, din întreaga ţară, a fost prelungit, pentru sâmbătă, 26 septembrie între orele 8.00 şi 16.00, şi duminică, 27 septembrie între orele 07.00 şi 21.00, pentru a răspunde cererilor de înregistrare a rezidenţei formulate de către cetăţenii UE.
Cetăţenii Uniunii Europene care doresc eliberarea certificatelor de înregistrare a rezidenţei trebuie să prezinte o cerere scrisă, însoţită de documentele justificative în funcţie de scopul şederii pe teritoriul României. Certificatul de înregistrare se emite în aceeaşi zi şi este valabil pentru o perioadă de până la 5 ani, dar nu mai puţin de un an. De asemenea, europenii pot vota şi în baza cărţii de rezidenţă permanentă, document care atestă rezidenţa de lungă durată.
Facem precizarea faptului că, valabilitatea documentelor emise de către Inspectoratului General pentru Imigrări, care au expirat, în acest context epidemiologic, îşi menţin valabilitatea pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări, conform prevederilor legale. Reamintim, programul de lucru cu publicul al fiecărei formaţiuni poate fi accesat de solicitanţi la adresa www.igi.mai.gov.ro – secţiunea contact. (Biroul Informare și Relații Publice, IGI)


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Program prelungit de lucru, în acest weekend, pentru înregistrarea rezidenței cetățenilor UE

Inspectoratul General pentru Imigrări prelungeşte programul de lucru cu publicul, în preziua şi ziua alegerilor, venind în sprijinul cetăţenilor Uniunii Europene care doresc eliberarea certificatelor de înregistrare a rezidenţei în vederea participării la vot, pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale. Înregistrarea rezidenţei, un prim pas în exercitarea dreptului de vot a cetăţenilor uniunii europene.
Activitatea de lucru cu publicul a Inspectoratului General pentru Imigrări va fi prelungită premergător şi în ziua votării pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, din data de 27 septembrie a.c.. Măsura vine în sprijinul cetăţenilor Uniunii Europene care îndeplinesc condiţiile şi doresc înregistrarea rezidenţei în ţara noastră. Astfel, programul de lucru al structurilor pentru imigrări, din întreaga ţară, a fost prelungit, pentru sâmbătă, 26 septembrie între orele 8.00 şi 16.00, şi duminică, 27 septembrie între orele 07.00 şi 21.00, pentru a răspunde cererilor de înregistrare a rezidenţei formulate de către cetăţenii UE.
Cetăţenii Uniunii Europene care doresc eliberarea certificatelor de înregistrare a rezidenţei trebuie să prezinte o cerere scrisă, însoţită de documentele justificative în funcţie de scopul şederii pe teritoriul României. Certificatul de înregistrare se emite în aceeaşi zi şi este valabil pentru o perioadă de până la 5 ani, dar nu mai puţin de un an. De asemenea, europenii pot vota şi în baza cărţii de rezidenţă permanentă, document care atestă rezidenţa de lungă durată.
Facem precizarea faptului că, valabilitatea documentelor emise de către Inspectoratului General pentru Imigrări, care au expirat, în acest context epidemiologic, îşi menţin valabilitatea pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări, conform prevederilor legale. Reamintim, programul de lucru cu publicul al fiecărei formaţiuni poate fi accesat de solicitanţi la adresa www.igi.mai.gov.ro – secţiunea contact. (Biroul Informare și Relații Publice, IGI)

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu