joi, mai 2, 2024
AcasăAdjudPrimăria Adjud are nevoie de 22 de persoane pentru Recensământul populației și...

Primăria Adjud are nevoie de 22 de persoane pentru Recensământul populației și locuințelor

Până pe 20 februarie, avem nevoie de:
– 5 recenzori pentru autorecenzare asistată (ARA);
– 15 recenzori pentru colectarea datelor RPL;
– 2 recenzori-șefi pentru monitorizarea/coordonarea colectării datelor RPL.
Plata personalului de recensământ, atât pentru recenzorii ARA (autorecenzare asistată), cât și pentru cei care fac recensământul față în față se va face pe baza unui contract de prestări servicii, în funcţie de numărul de chestionare completate compuse din mai multe secțiuni cu grade de complexitate diferite, la un tarif de 7 lei pentru „Secțiunea pentru recenzarea persoanei” şi 3,5 lei pentru „Secțiunea pentru recenzarea locuinţei”, inclusiv „Secțiunea pentru recenzarea spațiului colectiv de locuit”. Modelul cererii pentru înscrierea în lista de candidați poate fi descărcată de aici: https://bit.ly/3Jvzp8n Cererile se transmit electronic, la adresa uat@primariaadjud.ro sau fizic, prin depunerea acestora la Registratura Generală a instituției, str. Stadionului nr. 2. Dosarul de aplicare va cuprinde cererea completată, însoțită de copie după buletin, copie a diplomei ultimei forme de învățământ absolvite și cazierul judiciar, în original.
CONDIȚII SPECIFICE:
Muncă pe teren;
Disponibilitate de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârşitul zilei);
Disponibilitate de a lucra în weekend (sâmbătă şi /sau duminică)
CONDIȚII DE ELIGIBILITATE:
Vârsta minimă de 18 ani împliniți la data selecției – condiție eliminatorie;
Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
Să nu aibă cazier judiciar – condiție eliminatorie;
Să dețină cunoștințe de utilizare a unei tablete;
Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, plăcut, metodic şi riguros;
Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
Rezistenţă la stres şi lucru sub presiune;
În zonele/comunitățile cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi a limbii acelei etnii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren;
Expertiza în domeniul statisticii, al administrației publice, experiență de operator statistic statistic sau ca personal RGA (recensământul general agricol), reprezintă un avantaj.
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
– Participarea la instruirea organizată de UJIR la o data comunicată ulterior;
– Colectarea datelor în teren: autorecenzarea asistată (ARA): 14 martie – 15 mai 2022 și recenzarea prin efectuare interviu de către recenzor, în teren: 16 mai -17 iulie 2022. sursa: Primăria Adjud)

ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

Primăria Adjud are nevoie de 22 de persoane pentru Recensământul populației și locuințelor

Până pe 20 februarie, avem nevoie de:
– 5 recenzori pentru autorecenzare asistată (ARA);
– 15 recenzori pentru colectarea datelor RPL;
– 2 recenzori-șefi pentru monitorizarea/coordonarea colectării datelor RPL.
Plata personalului de recensământ, atât pentru recenzorii ARA (autorecenzare asistată), cât și pentru cei care fac recensământul față în față se va face pe baza unui contract de prestări servicii, în funcţie de numărul de chestionare completate compuse din mai multe secțiuni cu grade de complexitate diferite, la un tarif de 7 lei pentru „Secțiunea pentru recenzarea persoanei” şi 3,5 lei pentru „Secțiunea pentru recenzarea locuinţei”, inclusiv „Secțiunea pentru recenzarea spațiului colectiv de locuit”. Modelul cererii pentru înscrierea în lista de candidați poate fi descărcată de aici: https://bit.ly/3Jvzp8n Cererile se transmit electronic, la adresa uat@primariaadjud.ro sau fizic, prin depunerea acestora la Registratura Generală a instituției, str. Stadionului nr. 2. Dosarul de aplicare va cuprinde cererea completată, însoțită de copie după buletin, copie a diplomei ultimei forme de învățământ absolvite și cazierul judiciar, în original.
CONDIȚII SPECIFICE:
Muncă pe teren;
Disponibilitate de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârşitul zilei);
Disponibilitate de a lucra în weekend (sâmbătă şi /sau duminică)
CONDIȚII DE ELIGIBILITATE:
Vârsta minimă de 18 ani împliniți la data selecției – condiție eliminatorie;
Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
Să nu aibă cazier judiciar – condiție eliminatorie;
Să dețină cunoștințe de utilizare a unei tablete;
Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, plăcut, metodic şi riguros;
Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
Rezistenţă la stres şi lucru sub presiune;
În zonele/comunitățile cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi a limbii acelei etnii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren;
Expertiza în domeniul statisticii, al administrației publice, experiență de operator statistic statistic sau ca personal RGA (recensământul general agricol), reprezintă un avantaj.
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
– Participarea la instruirea organizată de UJIR la o data comunicată ulterior;
– Colectarea datelor în teren: autorecenzarea asistată (ARA): 14 martie – 15 mai 2022 și recenzarea prin efectuare interviu de către recenzor, în teren: 16 mai -17 iulie 2022. sursa: Primăria Adjud)
ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu