joi, martie 28, 2024
AcasăSocietatePresa europeană despre noua platformă a presei locale din România, din care...

Presa europeană despre noua platformă a presei locale din România, din care face parte și Vrancea24

Lansarea platformei presei locale din România – Press Hub Market – a reprezentat un concept care a suscitat interesul presei și organizațiilor nonguvernamentale din Uniunea Europeană. În publicația European Journalism Observatory a apărut, recent, un material despre această rețea, pornind de la cazul publicației Liber în Teleorman. Articolul face referire la ceea ce se întâmplă cu presa locală românească, în general, precum și la modalitatea găsită de jurnaliștii și editorii din presa locală pentru a face față problemelor cauzate de politic, în primul rând. Articolul, pe larg, îl puteți citi AICI.

Rețeaua cuprinde 27 de publicații locale (printre care se numără și Vrancea24) din 18 județe, reunite sub ”umbrela” Freedom House România. Presiunea politică, situația economică, grupurile de interese, manipularea politico-mediatică de la nivel central dar și local au stat la baza unirii eforturilor din partea mai multor publicații locale pentru a supraviețui, practic, în contextul politico-economic actual. Platforma de marketing PressHub Market are scopul de a veni în întâmpinarea mediului economic și a firmelor de publicitate-marketing cu o ofertă de presă de calitate, cu o largă răspândire, cu cititori mulți, din diverse locuri din țară. Proiectul PressHub Market este realizat în parteneriat cu Tree Works, o companie specializată în crearea de prezențe online și soluții web complexe, numărând peste 200 de proiecte realizate pentru clienți români și străini. Proiectul a fost finanțat de The Digital News Innovation Fund, parte a Google News Initiative.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Presa europeană despre noua platformă a presei locale din România, din care face parte și Vrancea24

Lansarea platformei presei locale din România – Press Hub Market – a reprezentat un concept care a suscitat interesul presei și organizațiilor nonguvernamentale din Uniunea Europeană. În publicația European Journalism Observatory a apărut, recent, un material despre această rețea, pornind de la cazul publicației Liber în Teleorman. Articolul face referire la ceea ce se întâmplă cu presa locală românească, în general, precum și la modalitatea găsită de jurnaliștii și editorii din presa locală pentru a face față problemelor cauzate de politic, în primul rând. Articolul, pe larg, îl puteți citi AICI.

Rețeaua cuprinde 27 de publicații locale (printre care se numără și Vrancea24) din 18 județe, reunite sub ”umbrela” Freedom House România. Presiunea politică, situația economică, grupurile de interese, manipularea politico-mediatică de la nivel central dar și local au stat la baza unirii eforturilor din partea mai multor publicații locale pentru a supraviețui, practic, în contextul politico-economic actual. Platforma de marketing PressHub Market are scopul de a veni în întâmpinarea mediului economic și a firmelor de publicitate-marketing cu o ofertă de presă de calitate, cu o largă răspândire, cu cititori mulți, din diverse locuri din țară. Proiectul PressHub Market este realizat în parteneriat cu Tree Works, o companie specializată în crearea de prezențe online și soluții web complexe, numărând peste 200 de proiecte realizate pentru clienți români și străini. Proiectul a fost finanțat de The Digital News Innovation Fund, parte a Google News Initiative.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu