vineri, martie 29, 2024
AcasăComuna meaMERAPosturi scoase la concurs la Primăria Mera

Posturi scoase la concurs la Primăria Mera

Primăria Comunei Mera organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:

  • inspector, clasa I, grad profesional principal – Biroul contabilitate financiar-buget;
  • referent, clasa III, grad profesional debutant – Biroul contabilitate financiar-buget.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • referent, clasa III, grad profesional debutant – Biroul contabilitate financiar-buget:
    • studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat.
  • inspector, clasa I, grad profesional principal – Biroul contabilitate financiar-buget:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Dosarele de înscriere se depun până pe data de 18 martie, iar concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 aprilie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 15 aprilie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăria Comunei Mera, Județul Vrancea, telefon 0237/631.066,e-mail contact@mera.primarievn.ro.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Posturi scoase la concurs la Primăria Mera

Primăria Comunei Mera organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:

  • inspector, clasa I, grad profesional principal – Biroul contabilitate financiar-buget;
  • referent, clasa III, grad profesional debutant – Biroul contabilitate financiar-buget.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • referent, clasa III, grad profesional debutant – Biroul contabilitate financiar-buget:
    • studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat.
  • inspector, clasa I, grad profesional principal – Biroul contabilitate financiar-buget:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Dosarele de înscriere se depun până pe data de 18 martie, iar concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 aprilie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 15 aprilie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăria Comunei Mera, Județul Vrancea, telefon 0237/631.066,e-mail contact@mera.primarievn.ro.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu