vineri, aprilie 19, 2024
AcasăAdjudPosturi libere de inspector la Primăria Adjud

Posturi libere de inspector la Primăria Adjud

Primăria Municipiului Adjud organizează concurs pentru ocuparea a 3 posturi vacante de inspector: două în cadrul Biroului autorizare, arhitectură, urbanism și cadastru al Direcției de urbanism și patrimoniu (inspector clasa I, grad profesional superior, și inspector clasa I, grad profesional principal) și unul la Biroul Patrimoniu/Compartiment Fond Locativ (inspector clasa I, grad profesional superior).
Pentru posturile din cadrul Biroului autorizare, candidații trebuie să fie absolvenți de studii universitare de licență în domeniul arhitectură, urbanism sau construcții. Condițiile de vechime sunt următoarele:
– 𝟳 𝗮𝗻𝗶 în specialitate studiilor, pentru inspector superior;
– 𝟱 𝗮𝗻𝗶 în specialitatea studiilor, pentru inspector principal.
Dosarele candidaților se depun până pe data de 10 mai, iar proba scrisă va fi pe 25 mai. Mai multe detalii se găsesc prin accesarea următoarelor link-uri:
– pentru inspector superior: https://bit.ly/3rR7Fo4
– pentru inspector principal: https://bit.ly/3rQq1Wn
Candidații pentru ocuparea postului de la Biroul patrimoniu trebuie să fie absolvenți de studii universitare de licență în domeniul științe inginerești. Vechimea necesară pentru acest post de inspector este de 7 ani în specialitatea studiilor. Doritorii își pot depune dosarele pentru concurs până pe data de 16 mai, iar pe 27 mai este programată proba scrisă. Detalii se găsesc accesând link-ul https://bit.ly/3OG4n0U

ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Posturi libere de inspector la Primăria Adjud

Primăria Municipiului Adjud organizează concurs pentru ocuparea a 3 posturi vacante de inspector: două în cadrul Biroului autorizare, arhitectură, urbanism și cadastru al Direcției de urbanism și patrimoniu (inspector clasa I, grad profesional superior, și inspector clasa I, grad profesional principal) și unul la Biroul Patrimoniu/Compartiment Fond Locativ (inspector clasa I, grad profesional superior).
Pentru posturile din cadrul Biroului autorizare, candidații trebuie să fie absolvenți de studii universitare de licență în domeniul arhitectură, urbanism sau construcții. Condițiile de vechime sunt următoarele:
– 𝟳 𝗮𝗻𝗶 în specialitate studiilor, pentru inspector superior;
– 𝟱 𝗮𝗻𝗶 în specialitatea studiilor, pentru inspector principal.
Dosarele candidaților se depun până pe data de 10 mai, iar proba scrisă va fi pe 25 mai. Mai multe detalii se găsesc prin accesarea următoarelor link-uri:
– pentru inspector superior: https://bit.ly/3rR7Fo4
– pentru inspector principal: https://bit.ly/3rQq1Wn
Candidații pentru ocuparea postului de la Biroul patrimoniu trebuie să fie absolvenți de studii universitare de licență în domeniul științe inginerești. Vechimea necesară pentru acest post de inspector este de 7 ani în specialitatea studiilor. Doritorii își pot depune dosarele pentru concurs până pe data de 16 mai, iar pe 27 mai este programată proba scrisă. Detalii se găsesc accesând link-ul https://bit.ly/3OG4n0U
ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu