vineri, mai 3, 2024
AcasăStiri InternePlatforma de plăți online Ghișeul.ro are un logo nou

Platforma de plăți online Ghișeul.ro are un logo nou

Am făcut parte din juriul care a evaluat cele peste 400 de propuneri grafice și vreau să îi felicit pe toți cei care ne-au trimis proiecte. Au dat cu toții dovadă de multă imaginație și multe, foarte multe dintre propuneri au fost impresionante. Juriul a ales propunerea grafică pe care a considerat-o cea mai relevantă, ușor de recunoscut și originală pentru identitatea vizuală a platformei Ghișeul.ro.
Logoul câștigător, transmis de Iulia Ștefănică, este foarte potrivit pentru proiectele la care lucrăm în prezent – aplicația mobilă Ghișeul.ro și versiunea 2.0 a site-ului www.ghiseul.ro.
“Logoul este o monogramă G stilizată sub forma unui mic ghișeu izometric. Este simplu, astfel încât să fie ușor de declinat pe orice material – digital sau fizic. Cromatica rămâne în registrul ‘național’, ca să fie cât mai clar că vorbim de un serviciu al statului român. Totuși, cele 3 culori sunt puțin virate în variante mai vesele, aprinse. Se vor adapta ușor stilul de ilustrație, animații, stil icons, kit UI etc.”, descrie Iulia Ștefănică propunerea grafică pe care a înaintat-o către juriu. Aveam nevoie de o soluție grafică modernă, pe care am obținut-o prin acest concurs. Noul logo este vârful de lance al rebranding-ului platformei și va contribui la crearea unei imagini autentic digitale a Ghișeul.ro. (Octavian Oprea, președinte Autoritatea pentru Digitalizarea României)

ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

Platforma de plăți online Ghișeul.ro are un logo nou

Am făcut parte din juriul care a evaluat cele peste 400 de propuneri grafice și vreau să îi felicit pe toți cei care ne-au trimis proiecte. Au dat cu toții dovadă de multă imaginație și multe, foarte multe dintre propuneri au fost impresionante. Juriul a ales propunerea grafică pe care a considerat-o cea mai relevantă, ușor de recunoscut și originală pentru identitatea vizuală a platformei Ghișeul.ro.
Logoul câștigător, transmis de Iulia Ștefănică, este foarte potrivit pentru proiectele la care lucrăm în prezent – aplicația mobilă Ghișeul.ro și versiunea 2.0 a site-ului www.ghiseul.ro.
“Logoul este o monogramă G stilizată sub forma unui mic ghișeu izometric. Este simplu, astfel încât să fie ușor de declinat pe orice material – digital sau fizic. Cromatica rămâne în registrul ‘național’, ca să fie cât mai clar că vorbim de un serviciu al statului român. Totuși, cele 3 culori sunt puțin virate în variante mai vesele, aprinse. Se vor adapta ușor stilul de ilustrație, animații, stil icons, kit UI etc.”, descrie Iulia Ștefănică propunerea grafică pe care a înaintat-o către juriu. Aveam nevoie de o soluție grafică modernă, pe care am obținut-o prin acest concurs. Noul logo este vârful de lance al rebranding-ului platformei și va contribui la crearea unei imagini autentic digitale a Ghișeul.ro. (Octavian Oprea, președinte Autoritatea pentru Digitalizarea României)
ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu