vineri, aprilie 19, 2024
AcasăSocietatePeste 200 de mașini Mazda din România au nevoie de reparații

Peste 200 de mașini Mazda din România au nevoie de reparații

Compania importatoare și distribuitoare de autovehicule Mazda în România a notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor cu privire la demararea unei campanii de rechemare în service a unui număr de 247 de autovehicule Mazda 6 (GJ). Producătorul e constatat o defecțiune la mecanismul de frânare iar remedierea se va realiza gratuit, în atelierele autorizate.

”Defecțiunea constă în faptul că, pe anumite vehicule Mazda6 (GJ), poate pătrunde apa în mecanismul frânei de
parcare operate manual, prin cablu, în etrierii frânelor spate datorită performanței scăzute de etanșare a garniturilor de etanșare, în condiții de temperatură scăzută. Ca rezultat, axul frânei de parcare, care este componentă a etrierului
frânei de parcare spate, poate rugini, ceea ce conduce la creșterea frecării de alunecare a acestui ax. Drept urmare,
axul ruginit se poate bloca în corpul etrierului, având ca efect atât acționarea parțiala a frânelor spate în timpul
deplasării vehiculului cât și o forță scăzută de frânare în timpul cât vehiculul este parcat, ceea ce poate eventual
conduce la deplasarea neintenționată a vehiculului dacă acesta este parcat în pantă, crescând astfel riscul apariției
unei coliziuni.” Prin urmare, românii care au achiziționat modelul respectiv sunt anunțați să se prezinte ”cu vehicúlele la un dealer autorizat Mazda, în vederea verificării axelor mecanismelor frânei de parcare din interiorul ambelor etriere ale frânelor spate, pe partea stângă și dreaptă. Dacă axul mecanismului este ruginit, atunci ansamblul etrierului va fi înlocuit cu unul modificat. Dacă nu se va găsi rugina în pe axul mecanismului, atunci garniturile de protecție se vor înlocui cu unele modificate. Atât verificarea cât și reparația se vor efectua fără costuri din partea clienților. Durata reparației este de aproximativ 90 min. Acțiunea începe din luna decembrie 2017 și are ca limită de finalizare sfârșitul lunii iulie 2018.”, au precizat reprezentanții distribuitorului. Modelele cu astfel de probleme au fost fabricate în filialele companiei Mazda din Hofu și Hiroshima, Japonia.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Peste 200 de mașini Mazda din România au nevoie de reparații

Compania importatoare și distribuitoare de autovehicule Mazda în România a notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor cu privire la demararea unei campanii de rechemare în service a unui număr de 247 de autovehicule Mazda 6 (GJ). Producătorul e constatat o defecțiune la mecanismul de frânare iar remedierea se va realiza gratuit, în atelierele autorizate.

”Defecțiunea constă în faptul că, pe anumite vehicule Mazda6 (GJ), poate pătrunde apa în mecanismul frânei de
parcare operate manual, prin cablu, în etrierii frânelor spate datorită performanței scăzute de etanșare a garniturilor de etanșare, în condiții de temperatură scăzută. Ca rezultat, axul frânei de parcare, care este componentă a etrierului
frânei de parcare spate, poate rugini, ceea ce conduce la creșterea frecării de alunecare a acestui ax. Drept urmare,
axul ruginit se poate bloca în corpul etrierului, având ca efect atât acționarea parțiala a frânelor spate în timpul
deplasării vehiculului cât și o forță scăzută de frânare în timpul cât vehiculul este parcat, ceea ce poate eventual
conduce la deplasarea neintenționată a vehiculului dacă acesta este parcat în pantă, crescând astfel riscul apariției
unei coliziuni.” Prin urmare, românii care au achiziționat modelul respectiv sunt anunțați să se prezinte ”cu vehicúlele la un dealer autorizat Mazda, în vederea verificării axelor mecanismelor frânei de parcare din interiorul ambelor etriere ale frânelor spate, pe partea stângă și dreaptă. Dacă axul mecanismului este ruginit, atunci ansamblul etrierului va fi înlocuit cu unul modificat. Dacă nu se va găsi rugina în pe axul mecanismului, atunci garniturile de protecție se vor înlocui cu unele modificate. Atât verificarea cât și reparația se vor efectua fără costuri din partea clienților. Durata reparației este de aproximativ 90 min. Acțiunea începe din luna decembrie 2017 și are ca limită de finalizare sfârșitul lunii iulie 2018.”, au precizat reprezentanții distribuitorului. Modelele cu astfel de probleme au fost fabricate în filialele companiei Mazda din Hofu și Hiroshima, Japonia.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu