Oprişan plătește 20.000 de euro din bani publici pentru promovarea Bachus la Realitatea și Antena 3

0
49

Festivalul Viei şi Vinului „Bachus 2015” este promovat de câteva zile şi cu ajutorul televiziunilor naţionale, cărora le-au fost încredinţate prin achiziţie directă contracte de difuzare a spotului realizat cu această ocazie.

Contractele vor fi împărţite între Realitatea TV, care a primit 51.975 de lei de la Consiliul Județean și de Antena 3, care beneficiază de 34.951 lei.

IMG_8615IMG_8614

Vom cerceta şi cât costă promovarea Festivalului Viei și Vinului prin ziarul apropiat baronului Oprișan, care a avut grijă să externalizeze către o firmă organizarea evenimentului care costă nu mai puțin de 1,2 milioane de lei, din care o parte din bani se întorc la ziarul în cauză, care zilnic dedică pagini întregi evenimentului care va începe joi la Focșani.

Totodată, Consiliul Județean a alocat 120.000 de lei și firmei Caspro, tot prin achiziţie directă, pentru “produse informative si de promovare” la Bachus 2015.