O firmă din Focșani oferă toate serviciile pentru implementarea și utilizarea sistemului electronic de facturare RO e–Factura, impus de ANAF de la 1 iulie

0
2017

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) face pași mari pentru digitalizarea activității sale, cu implicații mari în activitatea sectorului public, dar și a contribuabililor. De la 1 iulie, agenții economici mai pot lucra cu instituțiile publice doar dacă eliberează facturi electronice, prin intermediul sistemului de facturare electronică RO e–Factura, implementat de ANAF. Această obligație a fost instituită și pentru cei care lucrează cu produse cu risc fiscal ridicat. Utilizarea sistemului RO e -Factura nu este foarte simplă, întrucât contribuabilii trebuie să îndeplinească mai multe condiții: să dețină semnătură electronică, să aibă cont în serviciul ”Spațiul Privat Virtual” al ANAF și, abia după aceea, să folosească E–factura. De asemenea, este nevoie și de un program de emitere al facturilor în formatul acceptat de ANAF. Pentru firmele mici, îndeplinirea acestor proceduri este destul de complicată, iar cea mai simplă soluție de a scăpa de probleme este de a apela la specialiști în domeniu.

În Focșani există o firmă care se ocupă de tot ceea ce ține funcționarea sistemului RO e–Factura: Citu Consulting SRL. Datorită acestei firme, scăpați de drumuri, stres și alte complicații care pot fi evitate, întrucât toate problemele își găsesc rezolvarea într-un singur loc. Specialiștii Citu Consulting vă ajută să vă faceți semnătură electronică și vă oferă consultantă pentru deschiderea unui cont în Spațiul Privat Virtual și, după aceea, în utilizarea sistemul RO e–Factura. Cei care apelează la serviciile Citu Consulting vor folosi cu ușurință noile servicii ale Fiscului și se vor adapta schimbărilor care apar în domeniul fiscal. Marele avantaj pentru firmele din Focșani și din întreg județul este că se pot întâlni și discuta față în față cu angajații companiei, de la care pot afla cum să lucreze cu sistemul RO e–Factura. Acest lucru este foarte greu de făcut cu firme din alte zone ale țării întrucât interacțiunea față în față este esențială pentru învățarea facturării electronice prin sistemul ANAF.

Citu Consulting este o firmă cu experiență în consultanța oferită pentru implementarea noilor servicii ale Fiscului, însă s-a consacrat în ultimii ani și în aplicarea noii legislații privind protecția datelor cu caracter personal, GDPR cum este cunoscut. Strategia firmei de a oferi toate serviciile necesare pentru toți cei care lucrează cu asemenea date, pentru ca aceștia să nu fie puși pe drumuri. Datorită activității sale apreciate de clienți, Citu Consulting s-a extins și în alte zone ale țării. Calitatea serviciilor oferite de Citu Consulting este oferită la prețuri accesibile, un aspect deloc de neglijat în actualul context economic.

Informații detaliate pot fi obținute la: contact@citu.ro / telefon: 0767080201.


Surprize La Domicliu Focsani
Comandă o Surpiză la Domicliu ! Livrăm în toată Vrancea, la Data și Ora Stabilită de Tine!


Administrare și Mentenanță Site-uri de Prezentare și Magazin Online></a></div>        </div>

        <footer>
            <!-- post pagination -->            <!-- review -->
            <div class=
Articolul precedentCe locuri de muncă mai sunt vacante în județ
Articolul următorPregătiri pentru evenimentele din circuitul ”Vrancea Trophy 2022”/ Se va inaugura primul Centru Regional de Pregătire al FR Tenis, la Focșani