De la distanță ar putea fi confundat ușor cu o Dacia 1300, dar maneta suplimentară de lângă schimbătorul de viteze și inscripția “4×4” spulberă iluzia optică: în fotografii este un Renault 12 Sinpar, fabricat în 1974. Dacă versiunea break a avut rezultate notabile în Raliul Côte d’Ivoire – Côte d’Azur, versiunea berlină a fost extrem de puțin cunoscută și fabricată într-un număr limitat, iar unul dintre exemplare a fost cumpărat din Elveția de un român și adus la RAR Vrancea pentru eliberarea CIV. Vânzătorul susține că automomobilul nu a mai fost folosit de aproape 40 de ani, dar își amintește că vecinii săi se mirau cum poate urca dealurile din localitate fără probleme, fără a ști ce se află sub caroseria mașinii. (Sursa: facebook RAR)
FOTO Un Renault 12 Sinpar, asemănare izbitoare cu Dacia 1300, adus la Registrul Auto Român Vrancea pentru eliberarea certificatului
ARTICOLE SIMILARE
FOTO Un Renault 12 Sinpar, asemănare izbitoare cu Dacia 1300, adus la Registrul Auto Român Vrancea pentru eliberarea certificatului
De la distanță ar putea fi confundat ușor cu o Dacia 1300, dar maneta suplimentară de lângă schimbătorul de viteze și inscripția “4×4” spulberă iluzia optică: în fotografii este un Renault 12 Sinpar, fabricat în 1974. Dacă versiunea break a avut rezultate notabile în Raliul Côte d’Ivoire – Côte d’Azur, versiunea berlină a fost extrem de puțin cunoscută și fabricată într-un număr limitat, iar unul dintre exemplare a fost cumpărat din Elveția de un român și adus la RAR Vrancea pentru eliberarea CIV. Vânzătorul susține că automomobilul nu a mai fost folosit de aproape 40 de ani, dar își amintește că vecinii săi se mirau cum poate urca dealurile din localitate fără probleme, fără a ști ce se află sub caroseria mașinii. (Sursa: facebook RAR)
ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -