marți, aprilie 23, 2024
AcasăAdjudFiscul din Adjud scoate la vânzare 78 de vagoane de marfă

Fiscul din Adjud scoate la vânzare 78 de vagoane de marfă

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Vrancea prin Serviciul Fiscal municipal Adjud organizează, în data de 10 mai ora 1100, licitaţie publică pentru vânzarea a 78 vagoane de marfă cu RP expirat. Lista cu tipurile de vagoane şi preţurile de pornire a licitaţiei poate fi consultată pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – Direcţia Generală Regională a Finanțelor Publice Galaţi la adresa:

https://static.anaf.ro/static/2/Galati/20230424135553_anunt-vanzare-licitatie-mai-2023.pdf

Pentru participarea la licitaţie ofertanţii vor depune la sediul S.F.M. Adjud, cu cel puţin o zi înainte de data licitaţie, respectiv  09.05.2023 , următoarele documente:

  1. a) oferta de cumpărare;
  2. b) dovada plaţii taxei de participare sau a constituirii garanţiei sub forma scrisorii de garanţie reprezentând 10% din preţul de pornire a licitaţiei. Plata taxei se va efectua în contul IBAN RO92TREZ692506701XXXXXXX, beneficiar Serviciul Fiscal Municipal Adjud, cod de identificare fiscală 8036611 deschis la Trezoreria Adjud, sau  prin decontare bancara, astfel încât la data ţinerii licitaţiei, contul curent al  Trezoreriei Statului indicat de organul de executare să fie creditat cu suma respectivă;
  3. c) împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant;
  4. d) pentru persoanele juridice române, copie după certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comertului;
  5. e) pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română;
  6. f) pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate;
  7. g) pentru persoanele fizice străine, copie de pe actul de identitate / paşaport;
  8. h) cererea de înscriere privind bunurile pentru care participă la licitatie;
  9. i) declaraţia pe proprie răspundere a  ofertantului prin care certificăm faptul că nu este persoană interpusă cu debitorul.

După adjudecarea bunului, adjudecatarul este obligat să plătească preţul, diminuat cu contravaloarea taxei de participare, în lei, în numerar la unitate teritoriala a Trezoreriei Statului, sau prin decontare bancara, în cel mult  5 zile de la data adjudecării.

Important ! Cumpărătorului îi va reveni obligaţia de a respecta prevederile legale speciale, cum ar fi obligaţiile de mediu, obligaţiile de conservare a patrimoniului naţional sau altele asemenea.  Potenţialii cumpărători îşi asumă riscul privind starea tehnică reală a bunurilor; toate cheltuielile legate de utilizarea infrastructurii feroviare (tarif utilizare infrastructură), conservarea, repararea, manevrarea, curăţarea/degazarea/decontaminarea, tăierea, sortarea, încărcarea, transportul, etc (după caz). (Compartiment comunicare, AJFP Vrancea)


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Fiscul din Adjud scoate la vânzare 78 de vagoane de marfă

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Vrancea prin Serviciul Fiscal municipal Adjud organizează, în data de 10 mai ora 1100, licitaţie publică pentru vânzarea a 78 vagoane de marfă cu RP expirat. Lista cu tipurile de vagoane şi preţurile de pornire a licitaţiei poate fi consultată pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – Direcţia Generală Regională a Finanțelor Publice Galaţi la adresa:

https://static.anaf.ro/static/2/Galati/20230424135553_anunt-vanzare-licitatie-mai-2023.pdf

Pentru participarea la licitaţie ofertanţii vor depune la sediul S.F.M. Adjud, cu cel puţin o zi înainte de data licitaţie, respectiv  09.05.2023 , următoarele documente:

  1. a) oferta de cumpărare;
  2. b) dovada plaţii taxei de participare sau a constituirii garanţiei sub forma scrisorii de garanţie reprezentând 10% din preţul de pornire a licitaţiei. Plata taxei se va efectua în contul IBAN RO92TREZ692506701XXXXXXX, beneficiar Serviciul Fiscal Municipal Adjud, cod de identificare fiscală 8036611 deschis la Trezoreria Adjud, sau  prin decontare bancara, astfel încât la data ţinerii licitaţiei, contul curent al  Trezoreriei Statului indicat de organul de executare să fie creditat cu suma respectivă;
  3. c) împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant;
  4. d) pentru persoanele juridice române, copie după certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comertului;
  5. e) pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română;
  6. f) pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate;
  7. g) pentru persoanele fizice străine, copie de pe actul de identitate / paşaport;
  8. h) cererea de înscriere privind bunurile pentru care participă la licitatie;
  9. i) declaraţia pe proprie răspundere a  ofertantului prin care certificăm faptul că nu este persoană interpusă cu debitorul.

După adjudecarea bunului, adjudecatarul este obligat să plătească preţul, diminuat cu contravaloarea taxei de participare, în lei, în numerar la unitate teritoriala a Trezoreriei Statului, sau prin decontare bancara, în cel mult  5 zile de la data adjudecării.

Important ! Cumpărătorului îi va reveni obligaţia de a respecta prevederile legale speciale, cum ar fi obligaţiile de mediu, obligaţiile de conservare a patrimoniului naţional sau altele asemenea.  Potenţialii cumpărători îşi asumă riscul privind starea tehnică reală a bunurilor; toate cheltuielile legate de utilizarea infrastructurii feroviare (tarif utilizare infrastructură), conservarea, repararea, manevrarea, curăţarea/degazarea/decontaminarea, tăierea, sortarea, încărcarea, transportul, etc (după caz). (Compartiment comunicare, AJFP Vrancea)

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu