luni, aprilie 29, 2024
AcasăCulturăFestivalul BOOVIE 2021, în perioada 27-29 august

Festivalul BOOVIE 2021, în perioada 27-29 august

Asociația Grow Up Project, Consiliul Județean Vrancea, Inspectoratul Școlar Județean Vrancea și Colegiul Național Pedagogic ”Spiru Haret” Focșani au deosebita plăcere de a vă anunța și de a vă invita la startul unei noi ediții a Festivalului de Book-Trailere Boovie 2021. În perioada 27-29 august 2021, Focșaniul va găzdui cea de-a șasea ediție a evenimentului care aduce în județul Vrancea participanți din întreaga țară dar și de peste hotare. După o ediție desfășurată anul trecut în mediul online, din cauza restricțiilor determinate de pandemie, anul acesta revenim la normal și ne vedem fizic cu cei care vor da curs invitației noastre. Dedicat excelenței în educație, având suportul autorităților județene și locale pentru a continua la Focșani, Boovie 2021 vine cu noi provocări pentru participanții care se luptă pentru a obține Marele Premiu. Consacrat pentru elevii de liceu, Boovie a lansat de acum doi ani provocarea de a participa și elevilor de gimnaziu (clasele a VII-a și a VIII-a), iar de anul trecut, și echipelor din diaspora.

Care sunt însă noutățile?

De anul acesta am inclus în concurs și elevi din clasele a V-a și a VI-a, la nou înființata Boovie Kids. Așa că în prezent, Boovie are șase secțiuni: Boovie Kids (clasele V-VI), Boovie Junior (clasele VII-VIII), Boovie Liceu, Boovie+ (carte de nonficțiune), ExtRo Boovie (categorie destinată elevilor români din diaspora) și Trailerul de Buzunar. La tragerea la sorți s-au înscris anul acesta 230 de echipe din 39 de județe ale țării și au finalizat realizarea în termen a trailerelor 161 de echipe din 27 de județe, Republica Moldova, Italia si Spania.

și ce ne propunem anul acesta?

Așa cum i-am obișnuit la fiecare ediție din ultimii ani pe elevii și profesorii participanți, pe parcursul celor trei zile de festival am programat mai multe ateliere și workshop-uri cu invitați la fel de speciali precum întregul concept Boovie.

Cine ne este alături?

Un astfel de eveniment presupune un efort organizatoric deosebit, susținut de o finanțare pe măsură. Salutăm prezența în calitate de partener a Consiliului Județean Vrancea, o premieră care ar putea deveni o tradiție. Efortul financiar consistent, dar și logistica aferentă prin punerea la dispoziție a sălilor și a echipamentelor unde se vor desfășura activitățile programate aparțin nu doar Consiliului Județean Vrancea, care asigură cazările și mesele participanților, ci și Primăriei și Consiliului Local ale municipiului Focșani, care ne-au sprijinit semnificativ în ultimii ani, alocând sumele necesare premiilor.

Ne sunt alături oameni care au înțeles că este important ca acest eveniment să ridice la superlativ și ni s-au alăturat BCR, Ascendis, partener constant în ultimii ani, Cognizant Softvision, AG Media Software, Coding Heads, Zimplu, CertSign, IC Consulting – pe zona tehnică și digitală,  Coca Cola, Digi – care asigură infrastructura de internet, Dulcofruct, Cirast, Subway, Gentlemen Bikers, Romans, Pandora, Volkswagen, Avanpost, VEF S.A., Neosoft, Hanul lui Ureche, Scoala de soferi Melinteanu, Branko, photosetup.ro. Iar fără parteneri de nădejde, atât din mass media naționale cât și din cele locale, nu ne-am fi permis să plecăm la drum. Ni s-au alăturat pentru a promova Festivalul Boovie de anul acesta: Europa FM, Agenția Națională de Presă Agerpres, Focus FM, Radio România Actualități, Radio România Cultural, Radio Dada, TVR Iași, TVR Cluj, TVR Craiova, TVR Mureș, Atlas TV, Focus TV, Actualitatea Vrânceană, Jurnal de Vrancea, Monitorul de Vrancea, Vrancea24, Ziarul de Vrancea.

Informații de background:

Festivalul Boovie a luat naștere în 2015, fiind organizat prima dată de profesorul Carmen Ion, sub forma unui concurs școlar. Nevoia de a-I determina pe elevi să citească s-a transformat într-un proiect de educație integrat.Totul a pornit de la un concurs la nivel de clasă, în care elevii au combinat lectura cu abilitățile și mijloacele multimedia. În ideea că ar putea să le deschidă orizonturile și să-i determine să-și asume lectura ca act motivat intrinsec, Carmen Ion le-a propus să citească romane și apoi să le transforme în trailere. Concluziile finale – trailerele după romanele noi au fost realizate cu un grad mai mare de implicare, produsele au fost net superioare și echipele s-au focalizat mai eficient și mai susținut pe scop. De-a lungul celor cinci ediții, festivalul a evoluat prin entuziasmul pe care l-au arătat profesorii și elevii, dar și prin suportul unor oameni de seamă, până a ajuns la nivel internațional. În anul pandemic 2020, Boovie a continuat în ciuda tuturor restricțiilor, #staysafe rămânând cuvântul de ordine, iar aproape totul mutându-se online.  Informații suplimentare puteți afla pe site-ul festivalului, www.boovie.ro, și pe paginile de social media:

https://www.facebook.com/booviefestival/

https://www.youtube.com/c/booviefestival/


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

Festivalul BOOVIE 2021, în perioada 27-29 august

Asociația Grow Up Project, Consiliul Județean Vrancea, Inspectoratul Școlar Județean Vrancea și Colegiul Național Pedagogic ”Spiru Haret” Focșani au deosebita plăcere de a vă anunța și de a vă invita la startul unei noi ediții a Festivalului de Book-Trailere Boovie 2021. În perioada 27-29 august 2021, Focșaniul va găzdui cea de-a șasea ediție a evenimentului care aduce în județul Vrancea participanți din întreaga țară dar și de peste hotare. După o ediție desfășurată anul trecut în mediul online, din cauza restricțiilor determinate de pandemie, anul acesta revenim la normal și ne vedem fizic cu cei care vor da curs invitației noastre. Dedicat excelenței în educație, având suportul autorităților județene și locale pentru a continua la Focșani, Boovie 2021 vine cu noi provocări pentru participanții care se luptă pentru a obține Marele Premiu. Consacrat pentru elevii de liceu, Boovie a lansat de acum doi ani provocarea de a participa și elevilor de gimnaziu (clasele a VII-a și a VIII-a), iar de anul trecut, și echipelor din diaspora.

Care sunt însă noutățile?

De anul acesta am inclus în concurs și elevi din clasele a V-a și a VI-a, la nou înființata Boovie Kids. Așa că în prezent, Boovie are șase secțiuni: Boovie Kids (clasele V-VI), Boovie Junior (clasele VII-VIII), Boovie Liceu, Boovie+ (carte de nonficțiune), ExtRo Boovie (categorie destinată elevilor români din diaspora) și Trailerul de Buzunar. La tragerea la sorți s-au înscris anul acesta 230 de echipe din 39 de județe ale țării și au finalizat realizarea în termen a trailerelor 161 de echipe din 27 de județe, Republica Moldova, Italia si Spania.

și ce ne propunem anul acesta?

Așa cum i-am obișnuit la fiecare ediție din ultimii ani pe elevii și profesorii participanți, pe parcursul celor trei zile de festival am programat mai multe ateliere și workshop-uri cu invitați la fel de speciali precum întregul concept Boovie.

Cine ne este alături?

Un astfel de eveniment presupune un efort organizatoric deosebit, susținut de o finanțare pe măsură. Salutăm prezența în calitate de partener a Consiliului Județean Vrancea, o premieră care ar putea deveni o tradiție. Efortul financiar consistent, dar și logistica aferentă prin punerea la dispoziție a sălilor și a echipamentelor unde se vor desfășura activitățile programate aparțin nu doar Consiliului Județean Vrancea, care asigură cazările și mesele participanților, ci și Primăriei și Consiliului Local ale municipiului Focșani, care ne-au sprijinit semnificativ în ultimii ani, alocând sumele necesare premiilor.

Ne sunt alături oameni care au înțeles că este important ca acest eveniment să ridice la superlativ și ni s-au alăturat BCR, Ascendis, partener constant în ultimii ani, Cognizant Softvision, AG Media Software, Coding Heads, Zimplu, CertSign, IC Consulting – pe zona tehnică și digitală,  Coca Cola, Digi – care asigură infrastructura de internet, Dulcofruct, Cirast, Subway, Gentlemen Bikers, Romans, Pandora, Volkswagen, Avanpost, VEF S.A., Neosoft, Hanul lui Ureche, Scoala de soferi Melinteanu, Branko, photosetup.ro. Iar fără parteneri de nădejde, atât din mass media naționale cât și din cele locale, nu ne-am fi permis să plecăm la drum. Ni s-au alăturat pentru a promova Festivalul Boovie de anul acesta: Europa FM, Agenția Națională de Presă Agerpres, Focus FM, Radio România Actualități, Radio România Cultural, Radio Dada, TVR Iași, TVR Cluj, TVR Craiova, TVR Mureș, Atlas TV, Focus TV, Actualitatea Vrânceană, Jurnal de Vrancea, Monitorul de Vrancea, Vrancea24, Ziarul de Vrancea.

Informații de background:

Festivalul Boovie a luat naștere în 2015, fiind organizat prima dată de profesorul Carmen Ion, sub forma unui concurs școlar. Nevoia de a-I determina pe elevi să citească s-a transformat într-un proiect de educație integrat.Totul a pornit de la un concurs la nivel de clasă, în care elevii au combinat lectura cu abilitățile și mijloacele multimedia. În ideea că ar putea să le deschidă orizonturile și să-i determine să-și asume lectura ca act motivat intrinsec, Carmen Ion le-a propus să citească romane și apoi să le transforme în trailere. Concluziile finale – trailerele după romanele noi au fost realizate cu un grad mai mare de implicare, produsele au fost net superioare și echipele s-au focalizat mai eficient și mai susținut pe scop. De-a lungul celor cinci ediții, festivalul a evoluat prin entuziasmul pe care l-au arătat profesorii și elevii, dar și prin suportul unor oameni de seamă, până a ajuns la nivel internațional. În anul pandemic 2020, Boovie a continuat în ciuda tuturor restricțiilor, #staysafe rămânând cuvântul de ordine, iar aproape totul mutându-se online.  Informații suplimentare puteți afla pe site-ul festivalului, www.boovie.ro, și pe paginile de social media:

https://www.facebook.com/booviefestival/

https://www.youtube.com/c/booviefestival/

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu