vineri, martie 29, 2024
AcasăMondenDiferența semnificativă dintre parfum, tester și mostră?

Diferența semnificativă dintre parfum, tester și mostră?

Versiunile de testare nu sunt lansate pentru vânzarea în masă, deoarece acestea sunt necesare doar în scopuri publicitare. Prin urmare producătorul nu acordă suficientă atenție aspectului produsului.

Principalele diferențe constau în: forma sticlei, designului și volumul acesteia. Comparativ cu originalul, designul ambalajului testerului este mai puțin impresionant. De regulă, acesta este o cutie albă obișnuită pe care există o inscripție – Tester. Însă un parfum de înaltă calitate, conceput pentru vânzarea în masă, are mereu un ambalaj original, precum și o sticlă frumoasă și elegantă. Modificarea aspectului nu afectează mirosul în sine, dar oferă o intensitate mai mică a aromei. Prin urmare, răspunzând la întrebarea: ce este un tester de apă de toaletă, putem afirma cu siguranță că acesta este același parfum original cu o intensitate mai mică a mirosului.

Testere

Testerele sunt fabricate de producătorii de produse de parfumerie de elită pentru a testa aroma înainte de cumpărare. Sticla și conținutul testerului nu sunt deloc diferite de parfumurile obișnuite. Singura diferență între testere este ambalajul.

De regulă, nu au capac sau cutie, așa că în loc de cutie, testerul are un carton alb obișnuit. Astfel, nu plătiți pentru designul original și frumos al parfumurilor, iar acest lucru, la rândul său, reduce semnificativ costul real al acestora. Dar merită să ne amintim că testerii nu sunt o opțiune de cadou.

Mostre

În conversații, reviste de modă, în publicitatea produselor de parfumerie, este adesea folosit cuvântul „mosră” https://makeup.ro/categorys/653485/. Nu cu mult timp în urmă, eșantionul a prezentat produse auxiliare care sunt distribuite complet gratuit în timpul promoțiilor tradiționale și ofertelor care au ca scop obținerea de noi clienți și menținerea interesului consumatorilor. În zilele noastre, aceste mini probe de parfumuri și produse cosmetice sunt adesea folosite ca produse independente. În prezent, mostrele sunt produse sub diferite forme, dar cel mai adesea sunt sticle mici cu un anumit produs de parfum. În aparență, mostrele diferă de original prin designul sticlei, dimensiuni mai mici etc. Concentrația parfumului în probă este de obicei mai mică decât în ​​parfumul original.

De obicei, volumul mostrei este de aproximativ 3-6 ml. Cel mai adesea au ambalaje secundare, esența fiind amplasată într-un recipient mic. În prezent, regula principală este că mostră trebuie să fie cât mai asemănătoare cu omologul său mare. De aceea, recent, multe probe au fost prezentate în ambalaje din plastic similare cu originalul parfumului. La urma urmei, plasticul este mult mai ieftin decât sticla.

Mostrele pot fi, de asemenea, prezentate în formă de creioane cu aplicatoare, șervețele parfumate, fiole, mini tuburi, etc. Un plic poate fi, de asemenea, considerat un tip special de mostră. Anterior, probele nu aveau voie să fie vândute și chiar aveau inscripția „Nu se vinde”. În prezent, situația s-a schimbat, deoarece producătorii și-au dat seama că ar putea avea beneficii nu doar pentru produsul final, ci și pentru oportunitatea de a cunoaște acest parfum. În același timp, recipientele au devenit mai frumoase, repetând aproape complet originalul parfumului.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Diferența semnificativă dintre parfum, tester și mostră?

Versiunile de testare nu sunt lansate pentru vânzarea în masă, deoarece acestea sunt necesare doar în scopuri publicitare. Prin urmare producătorul nu acordă suficientă atenție aspectului produsului.

Principalele diferențe constau în: forma sticlei, designului și volumul acesteia. Comparativ cu originalul, designul ambalajului testerului este mai puțin impresionant. De regulă, acesta este o cutie albă obișnuită pe care există o inscripție – Tester. Însă un parfum de înaltă calitate, conceput pentru vânzarea în masă, are mereu un ambalaj original, precum și o sticlă frumoasă și elegantă. Modificarea aspectului nu afectează mirosul în sine, dar oferă o intensitate mai mică a aromei. Prin urmare, răspunzând la întrebarea: ce este un tester de apă de toaletă, putem afirma cu siguranță că acesta este același parfum original cu o intensitate mai mică a mirosului.

Testere

Testerele sunt fabricate de producătorii de produse de parfumerie de elită pentru a testa aroma înainte de cumpărare. Sticla și conținutul testerului nu sunt deloc diferite de parfumurile obișnuite. Singura diferență între testere este ambalajul.

De regulă, nu au capac sau cutie, așa că în loc de cutie, testerul are un carton alb obișnuit. Astfel, nu plătiți pentru designul original și frumos al parfumurilor, iar acest lucru, la rândul său, reduce semnificativ costul real al acestora. Dar merită să ne amintim că testerii nu sunt o opțiune de cadou.

Mostre

În conversații, reviste de modă, în publicitatea produselor de parfumerie, este adesea folosit cuvântul „mosră” https://makeup.ro/categorys/653485/. Nu cu mult timp în urmă, eșantionul a prezentat produse auxiliare care sunt distribuite complet gratuit în timpul promoțiilor tradiționale și ofertelor care au ca scop obținerea de noi clienți și menținerea interesului consumatorilor. În zilele noastre, aceste mini probe de parfumuri și produse cosmetice sunt adesea folosite ca produse independente. În prezent, mostrele sunt produse sub diferite forme, dar cel mai adesea sunt sticle mici cu un anumit produs de parfum. În aparență, mostrele diferă de original prin designul sticlei, dimensiuni mai mici etc. Concentrația parfumului în probă este de obicei mai mică decât în ​​parfumul original.

De obicei, volumul mostrei este de aproximativ 3-6 ml. Cel mai adesea au ambalaje secundare, esența fiind amplasată într-un recipient mic. În prezent, regula principală este că mostră trebuie să fie cât mai asemănătoare cu omologul său mare. De aceea, recent, multe probe au fost prezentate în ambalaje din plastic similare cu originalul parfumului. La urma urmei, plasticul este mult mai ieftin decât sticla.

Mostrele pot fi, de asemenea, prezentate în formă de creioane cu aplicatoare, șervețele parfumate, fiole, mini tuburi, etc. Un plic poate fi, de asemenea, considerat un tip special de mostră. Anterior, probele nu aveau voie să fie vândute și chiar aveau inscripția „Nu se vinde”. În prezent, situația s-a schimbat, deoarece producătorii și-au dat seama că ar putea avea beneficii nu doar pentru produsul final, ci și pentru oportunitatea de a cunoaște acest parfum. În același timp, recipientele au devenit mai frumoase, repetând aproape complet originalul parfumului.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu