miercuri, aprilie 24, 2024
AcasăSocietateCurs ERASMUS+ "Innovative Approaches to Teaching" Praga, Republica Cehă, 11-15 aprilie 2022

Curs ERASMUS+ „Innovative Approaches to Teaching” Praga, Republica Cehă, 11-15 aprilie 2022

În perioada 11-15 apr. 2022 a avut loc în Praga, Republica Cehă, cursul Erasmus+ ”Abordări inovatoare ale predării”, furnizat de ITC (International Training Center). Activitatea reprezintă primul flux din cadrul  Proiectului ”Dezvoltare organizațională în mediul rural prin proiecte europene”, domeniul: educația adulților, curs ERASMUS+, beneficiar fiind Asociația Societatea Școala fără Frontiere Alberto, cu sediul în Suraia, Vrancea, cu sprijinul Agenției Naționale pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale și al Comisiei Europene. La acest curs ERASMUS+, mobilitatea KA1, au participat cursanți din România, Italia, Franța, Spania, Grecia și Portugalia și echipa de formare din Republica Cehă. Echipa din România a fost reprezentată de către 6 formatori, voluntari și cadre didactice, membri ai Asociației Societatea Școala fără Frontiere Alberto, și anume: Gabriela Bîndar, Nina Gîrleanu, Mirela Zaharia, Ana-Lidia David, Ionelia Dragu și Gabriela Butu-Melu.

Cursul s-a axat pe abordări inovatoare ale predării și a fost structurat pe 11 module, care au urmărit: îmbunătățirea abilităților de utilizare a diferitelor metode și tehnici de predare inovatoare; dezvoltarea competențelor în utilizarea resurselor digitale; capacitatea de a declanșa schimbări în ceea ce privește modernizarea utilizând TIC; abordarea interdisciplinară și holistică a învățării; tehnici de lucru cu clase eterogene; metode de dezvoltare a gândirii critice și inovatoare; dezvoltarea experiențelor de învățare interculturală; dezvoltarea vocabularului profesional, îmbogățirea abilităților de comunicare și dezvoltarea competențelor profesionale și personale. De asemenea, au fost prezentate materiale și idei pentru dezvoltarea organizațională. De la formatorii români prezenți la curs am aflat că activitățile ERASMUS+ sunt ”importante pentru formarea profesională și personală, deoarece promovează digitalizarea,  diversitatea culturală, dezvoltă competențele de utilizare a limbilor străine, contribuie la extinderea vocabularului profesional, încorporează valori educaționale și de formare comune, contribuie la înțelegerea mai bună a practicilor, politicilor și sistemelor de educație din diferite țări, cultivă respectul reciproc, promovează diversitatea lingvistică, conduce la schimburi de idei și creează puncte de plecare spre realizarea unor parteneriate organizaționale cu diverse instituții din UE”.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Curs ERASMUS+ „Innovative Approaches to Teaching” Praga, Republica Cehă, 11-15 aprilie 2022

În perioada 11-15 apr. 2022 a avut loc în Praga, Republica Cehă, cursul Erasmus+ ”Abordări inovatoare ale predării”, furnizat de ITC (International Training Center). Activitatea reprezintă primul flux din cadrul  Proiectului ”Dezvoltare organizațională în mediul rural prin proiecte europene”, domeniul: educația adulților, curs ERASMUS+, beneficiar fiind Asociația Societatea Școala fără Frontiere Alberto, cu sediul în Suraia, Vrancea, cu sprijinul Agenției Naționale pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale și al Comisiei Europene. La acest curs ERASMUS+, mobilitatea KA1, au participat cursanți din România, Italia, Franța, Spania, Grecia și Portugalia și echipa de formare din Republica Cehă. Echipa din România a fost reprezentată de către 6 formatori, voluntari și cadre didactice, membri ai Asociației Societatea Școala fără Frontiere Alberto, și anume: Gabriela Bîndar, Nina Gîrleanu, Mirela Zaharia, Ana-Lidia David, Ionelia Dragu și Gabriela Butu-Melu.

Cursul s-a axat pe abordări inovatoare ale predării și a fost structurat pe 11 module, care au urmărit: îmbunătățirea abilităților de utilizare a diferitelor metode și tehnici de predare inovatoare; dezvoltarea competențelor în utilizarea resurselor digitale; capacitatea de a declanșa schimbări în ceea ce privește modernizarea utilizând TIC; abordarea interdisciplinară și holistică a învățării; tehnici de lucru cu clase eterogene; metode de dezvoltare a gândirii critice și inovatoare; dezvoltarea experiențelor de învățare interculturală; dezvoltarea vocabularului profesional, îmbogățirea abilităților de comunicare și dezvoltarea competențelor profesionale și personale. De asemenea, au fost prezentate materiale și idei pentru dezvoltarea organizațională. De la formatorii români prezenți la curs am aflat că activitățile ERASMUS+ sunt ”importante pentru formarea profesională și personală, deoarece promovează digitalizarea,  diversitatea culturală, dezvoltă competențele de utilizare a limbilor străine, contribuie la extinderea vocabularului profesional, încorporează valori educaționale și de formare comune, contribuie la înțelegerea mai bună a practicilor, politicilor și sistemelor de educație din diferite țări, cultivă respectul reciproc, promovează diversitatea lingvistică, conduce la schimburi de idei și creează puncte de plecare spre realizarea unor parteneriate organizaționale cu diverse instituții din UE”.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu