sâmbătă, aprilie 27, 2024
AcasăSocietateCasa de Pensii va discuta doar la telefon sau prin email cu...

Casa de Pensii va discuta doar la telefon sau prin email cu beneficiarii serviciilor sale

Având în vedere prevederile art. 49 și art. 50 din Decretul Președintelui României nr. 195/06.03.2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, publicată în Monitorul Oficial nr. 212/16.03.2020, din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu COVID-19, Casa Națională de Pensii Publice anunță că, începând cu data de 18.03.2020, pe toată durata decretării stării de urgență, se vor lua următoarele măsuri:

  1. În perioada susmenționată, persoanele interesate care doresc să solicite înregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie vor putea apela instituția noastră la numerele de telefon 0237/212627 sau 0237/614478 și la adresele de e-mail cjpvn@cnpp.ro si bogdan.iaru@cnpp.ro, unde aceștia vor comunica numele și prenumele, Codul Numeric Personal, adresa de domiciliu și un număr de telefon pentru a fi contactați.

Ulterior, aceste persoane vor fi contactate telefonic sau pe e-mail de CJP Vrancea, pentru a li se transmite numărul de înregistrare a dosarului și pentru a fi anunțate cu privire la prezentarea acestora la sediul instituției noastre, cu documentația în original (cartea de muncă, adeverințele privind sporurile permanente, condițiile superioare de muncă și alte documente prevăzute de normele de aplicare a legii) și în copie (actele de stare civilă, cartea de muncă, etc.), necesară stabilirii drepturilor de pensie, documentație care va fi depusă în plic sigilat la sediul casei teritoriale de pensii Vrancea. Această procedură este necesară în vederea evitării expunerii acestui segment de populație și pentru a-i asigura că nu își vor pierde drepturile de pensie cuvenite.

  1. În această perioadă, în situația copiilor urmași, care împlinesc vârsta de 16 ani și care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor școlare, plata pensiei de urmaș se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverința doveditoare să fie prezentată în termen de 30 zile, de la data expirării stării de urgență.
  2. De asemenea, în scopul evitării răspândirii și infectării cu COVID-19, pentru alte cereri și solicitări, rugăm beneficiarii Casei Județene de Pensii Vrancea să folosească exclusiv ca mijloc de comunicare a documentelor, numărul de fax 0237/217758, precum și adresele de e-mail cjpvn@cnpp.ro sau bogdan.iaru@cnpp.ro.

În funcție de evoluția situației, urmează să fie anunțate și alte decizii. Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare! (comunicat Casa de Pensii Vrancea)


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

Casa de Pensii va discuta doar la telefon sau prin email cu beneficiarii serviciilor sale

Având în vedere prevederile art. 49 și art. 50 din Decretul Președintelui României nr. 195/06.03.2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, publicată în Monitorul Oficial nr. 212/16.03.2020, din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu COVID-19, Casa Națională de Pensii Publice anunță că, începând cu data de 18.03.2020, pe toată durata decretării stării de urgență, se vor lua următoarele măsuri:

  1. În perioada susmenționată, persoanele interesate care doresc să solicite înregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie vor putea apela instituția noastră la numerele de telefon 0237/212627 sau 0237/614478 și la adresele de e-mail cjpvn@cnpp.ro si bogdan.iaru@cnpp.ro, unde aceștia vor comunica numele și prenumele, Codul Numeric Personal, adresa de domiciliu și un număr de telefon pentru a fi contactați.

Ulterior, aceste persoane vor fi contactate telefonic sau pe e-mail de CJP Vrancea, pentru a li se transmite numărul de înregistrare a dosarului și pentru a fi anunțate cu privire la prezentarea acestora la sediul instituției noastre, cu documentația în original (cartea de muncă, adeverințele privind sporurile permanente, condițiile superioare de muncă și alte documente prevăzute de normele de aplicare a legii) și în copie (actele de stare civilă, cartea de muncă, etc.), necesară stabilirii drepturilor de pensie, documentație care va fi depusă în plic sigilat la sediul casei teritoriale de pensii Vrancea. Această procedură este necesară în vederea evitării expunerii acestui segment de populație și pentru a-i asigura că nu își vor pierde drepturile de pensie cuvenite.

  1. În această perioadă, în situația copiilor urmași, care împlinesc vârsta de 16 ani și care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor școlare, plata pensiei de urmaș se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverința doveditoare să fie prezentată în termen de 30 zile, de la data expirării stării de urgență.
  2. De asemenea, în scopul evitării răspândirii și infectării cu COVID-19, pentru alte cereri și solicitări, rugăm beneficiarii Casei Județene de Pensii Vrancea să folosească exclusiv ca mijloc de comunicare a documentelor, numărul de fax 0237/217758, precum și adresele de e-mail cjpvn@cnpp.ro sau bogdan.iaru@cnpp.ro.

În funcție de evoluția situației, urmează să fie anunțate și alte decizii. Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare! (comunicat Casa de Pensii Vrancea)

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu