Înșelătoriile au forme diferite în banking și toate au același scop, să găsească victime, miza fiind atât banii, cât și informațiile personale. Unele sunt făcute în așa fel încât să pară din partea băncilor, dar nu sunt. Clienții BT pot preveni pierderile prin analizarea cu atenție a mesajelor primite, dacă se informează cu privire la fraude – de la tipurile acestora, la cele mai noi trenduri – și prin obiceiuri pozitive.
Indiferent de modalitatea de comunicare – prin email, telefon, SMS, WhatsApp, social media etc. – banca nu va cere niciodată aceste lucruri:
Banca Transilvania, atenționare pentru clienți: Nu accesați link-uri care vă cer, în numele băncii, date personale, parole sau detalii ale cardurilor bancare!
RELATED ARTICLES
Recent Comments
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
VIDEO Pănceanul Ovidiu Burdușa, PNL, susținut de jurnaliștii Grigore Cartianu și Laurențiu Ciocăzanu
pe