duminică, aprilie 28, 2024
AcasăSocietateAtenție! O nouă metodă de fraudă online: clienţii băncilor sunt contactaţi de...

Atenție! O nouă metodă de fraudă online: clienţii băncilor sunt contactaţi de persoane care pretind că sunt angajaţii ai băncii şi cer date personale pentru a verifica o presupusă plată „suspectă”

Noua metodă utilizată de infractori implică transmiterea unor mesaje, prin e-mail sau SMS, aparent trimise de către instituții bancare de încredere cu privire la o plată suspectă făcută de persoana vătămată. Într-un astfel de context, victimele sunt contactate de diverse persoane care se prezintă drept angajați ai departamentului antifraudă, din cadrul unor instituții bancare din România. Apelurile sunt, de obicei, efectuate de pe numere de telefon similare cu cele ale unităților bancare. Apelantul pretinde că există o plată suspectă și solicită informații personale, datele de pe card și codul de securitate pentru a anula acea tranzacție.

Este important să rețineți că instituțiile bancare nu vă vor solicita niciodată informații personale sau coduri de securitate prin telefon sau mesaje SMS! De asemenea, trebuie să verificați întotdeauna autenticitatea apelurilor sau mesajelor primite, în special atunci când sunt implicate sume mari de bani sau date sensibile.

Fiți prudenți și nu divulgați niciodată informații personale sau coduri de securitate către persoane necunoscute sau nesolicitate. Dacă aveți orice îndoială cu privire la legitimitatea unui apel sau mesaj, contactați direct instituția bancară în cauză folosind numerele de contact oficiale. Siguranța dumneavoastră financiară este prioritară! Nu cădeți pradă răufăcătorilor și rămâneți vigilenți în fața tentativelor de fraudă!

Mai multe detalii găsiți aici:

https://sigurantaonline.ro/gestoteca-pentru-siguranta-online/  (sursa: Poliția Română)


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

Atenție! O nouă metodă de fraudă online: clienţii băncilor sunt contactaţi de persoane care pretind că sunt angajaţii ai băncii şi cer date personale pentru a verifica o presupusă plată „suspectă”

Noua metodă utilizată de infractori implică transmiterea unor mesaje, prin e-mail sau SMS, aparent trimise de către instituții bancare de încredere cu privire la o plată suspectă făcută de persoana vătămată. Într-un astfel de context, victimele sunt contactate de diverse persoane care se prezintă drept angajați ai departamentului antifraudă, din cadrul unor instituții bancare din România. Apelurile sunt, de obicei, efectuate de pe numere de telefon similare cu cele ale unităților bancare. Apelantul pretinde că există o plată suspectă și solicită informații personale, datele de pe card și codul de securitate pentru a anula acea tranzacție.

Este important să rețineți că instituțiile bancare nu vă vor solicita niciodată informații personale sau coduri de securitate prin telefon sau mesaje SMS! De asemenea, trebuie să verificați întotdeauna autenticitatea apelurilor sau mesajelor primite, în special atunci când sunt implicate sume mari de bani sau date sensibile.

Fiți prudenți și nu divulgați niciodată informații personale sau coduri de securitate către persoane necunoscute sau nesolicitate. Dacă aveți orice îndoială cu privire la legitimitatea unui apel sau mesaj, contactați direct instituția bancară în cauză folosind numerele de contact oficiale. Siguranța dumneavoastră financiară este prioritară! Nu cădeți pradă răufăcătorilor și rămâneți vigilenți în fața tentativelor de fraudă!

Mai multe detalii găsiți aici:

https://sigurantaonline.ro/gestoteca-pentru-siguranta-online/  (sursa: Poliția Română)

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu