luni, mai 6, 2024
AcasăSocietateAsociația ”Moldova Vrea autostradă” cere reconfigurarea a două intersecții din proiectul CNAIR:...

Asociația ”Moldova Vrea autostradă” cere reconfigurarea a două intersecții din proiectul CNAIR: la Tișița și la Adjud

Conform celor mai recente informații publice societatea civilă a fost informată despre definitivarea traseelor “Drumului de Mare Viteză“ pe relația Ploiești-Bacău. Asociația “Moldova Vrea Autostradă” apreciază faptul că s-a finalizat Analiza Multicriterială pe relația Ploiești-Bacău din Autostrada A7. În repetate rânduri asociația noastră a argumentat tehnic prin prelucrări de date oficiale ale traficului faptul că drumul de mare viteză pe relația Suceava-Ploiești-București merită să fie proiectat și implicit executat la profil și standard de autostradă. Apreciem faptul că și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a ajuns la această concluzie. În urma analizării conectivității autostrăzii A7 la rețeaua de drumuri naționale din regiunea moldavă, asociația “Moldova Vrea Autostradă” solicită următoarele:
1. reconfigurarea intersecției autostrăzii A7 în zona Tișița pentru accesul, descărcarea și preluarea traficului crescut de pe D.N. 24. Conform figurii nr. 1, considerăm că se impune o conectivitate mai bună cu traficul de mărfuri și persoane dinspre vama Albița prin continuarea
bretelei de acces către nodul rutier spre A7. În actuala configurație accesul dinspre județul Vaslui și implicit Galați via D.N. 24 spre Autostrada A7 se dovedește a fi anevoios și destul de complicat. Prin urmare pentru simplificarea și creșterea accesibilității via D.N. 24 și D.N. 26 spre A7 se propune construirea unei bretele de acces direct la breteaua de acces către nodul de la Tișița spre A7. Avantajele acestei soluții sunt următoarele:
a. se evită canalul Siret-Bărăgan
b. se evită și se eliberează giratoriul existent dintre D.N. 24, D.N. 2L și D.N. 2
c. variantă mai bună de acces pe relația Est-Vest via D.N. 2L – Panciu spre D.N. 24 –Tecuci/Bârlad/Galați
d. crește viteza de deplasare și siguranța rutieră în zonă prin evitarea conflictelor de trafic
e. soluția propusă nu traversează Situri Natura 2000, poligoane de tragere sau alte obiective aparținând S.R.I, M.Ap.N., M.A.I.
f. conectivitate mai bună cu viitoarea autostradă Focșani-Albița, proiect aflat în faza de licitație a lucrărilor de proiectare.

2. reconfigurarea intersecției autostrăzii A7 la nord de Adjud. Conform figurii nr.2, considerăm că se impune construirea unei bretele suplimentare pe relația Est-Vest. Avantaje:
a. breteaua de acces la NV de Adjud ar funcționa și ca Variantă Ocolitoare a municipiului Adjud pentru traficul dinspre Transilvania via Onești.
b. Creșterea vitezei de deplasare și a siguranței rutiere în zona Adjud prin construirea unei girații la intersecția D.N. 2 cu D.N. 11A
c. prin construirea unui pasaj rutier peste magistrala feroviară M 500 la Vest de Adjudu Vechi se asigură un acces și o descărcare a traficului crescut dinspre și înspre viitoare autostradă A7
d. există un drum asfaltat/pietruit prin zonă ce poate fi utilizat astfel că exproprierile suplimentare sunt limitate
e. soluția propusă nu traversează Situri Natura 2000
f. nu există obiective S.R.I., poligoane de tragere M.Ap.N, M.A.I. în zonă.
Prin urmare Asociația „Moldova Vrea Autostradă” solicită analiza reconfigurării nodurilor de la Tișița și Adjud de pe autostrada A7.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

Asociația ”Moldova Vrea autostradă” cere reconfigurarea a două intersecții din proiectul CNAIR: la Tișița și la Adjud

Conform celor mai recente informații publice societatea civilă a fost informată despre definitivarea traseelor “Drumului de Mare Viteză“ pe relația Ploiești-Bacău. Asociația “Moldova Vrea Autostradă” apreciază faptul că s-a finalizat Analiza Multicriterială pe relația Ploiești-Bacău din Autostrada A7. În repetate rânduri asociația noastră a argumentat tehnic prin prelucrări de date oficiale ale traficului faptul că drumul de mare viteză pe relația Suceava-Ploiești-București merită să fie proiectat și implicit executat la profil și standard de autostradă. Apreciem faptul că și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a ajuns la această concluzie. În urma analizării conectivității autostrăzii A7 la rețeaua de drumuri naționale din regiunea moldavă, asociația “Moldova Vrea Autostradă” solicită următoarele:
1. reconfigurarea intersecției autostrăzii A7 în zona Tișița pentru accesul, descărcarea și preluarea traficului crescut de pe D.N. 24. Conform figurii nr. 1, considerăm că se impune o conectivitate mai bună cu traficul de mărfuri și persoane dinspre vama Albița prin continuarea
bretelei de acces către nodul rutier spre A7. În actuala configurație accesul dinspre județul Vaslui și implicit Galați via D.N. 24 spre Autostrada A7 se dovedește a fi anevoios și destul de complicat. Prin urmare pentru simplificarea și creșterea accesibilității via D.N. 24 și D.N. 26 spre A7 se propune construirea unei bretele de acces direct la breteaua de acces către nodul de la Tișița spre A7. Avantajele acestei soluții sunt următoarele:
a. se evită canalul Siret-Bărăgan
b. se evită și se eliberează giratoriul existent dintre D.N. 24, D.N. 2L și D.N. 2
c. variantă mai bună de acces pe relația Est-Vest via D.N. 2L – Panciu spre D.N. 24 –Tecuci/Bârlad/Galați
d. crește viteza de deplasare și siguranța rutieră în zonă prin evitarea conflictelor de trafic
e. soluția propusă nu traversează Situri Natura 2000, poligoane de tragere sau alte obiective aparținând S.R.I, M.Ap.N., M.A.I.
f. conectivitate mai bună cu viitoarea autostradă Focșani-Albița, proiect aflat în faza de licitație a lucrărilor de proiectare.

2. reconfigurarea intersecției autostrăzii A7 la nord de Adjud. Conform figurii nr.2, considerăm că se impune construirea unei bretele suplimentare pe relația Est-Vest. Avantaje:
a. breteaua de acces la NV de Adjud ar funcționa și ca Variantă Ocolitoare a municipiului Adjud pentru traficul dinspre Transilvania via Onești.
b. Creșterea vitezei de deplasare și a siguranței rutiere în zona Adjud prin construirea unei girații la intersecția D.N. 2 cu D.N. 11A
c. prin construirea unui pasaj rutier peste magistrala feroviară M 500 la Vest de Adjudu Vechi se asigură un acces și o descărcare a traficului crescut dinspre și înspre viitoare autostradă A7
d. există un drum asfaltat/pietruit prin zonă ce poate fi utilizat astfel că exproprierile suplimentare sunt limitate
e. soluția propusă nu traversează Situri Natura 2000
f. nu există obiective S.R.I., poligoane de tragere M.Ap.N, M.A.I. în zonă.
Prin urmare Asociația „Moldova Vrea Autostradă” solicită analiza reconfigurării nodurilor de la Tișița și Adjud de pe autostrada A7.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu