AcasăSocietateAr trebui elevii să intre pe la profesori? O dezbatere despre integrare

Ar trebui elevii să intre pe la profesori? O dezbatere despre integrare

Ar trebui elevii să intre pe la profesori, adică pe ușile folosite azi exclusiv de cadrele didactice pentru a intra în școală? Consiliul Național al Elevilor a făcut această propunere, să nu mai existe diferențe între intrările pentru profesori și elevi. Iar dezbaterea a explodat în momentul în care un cadru didactic din București a declarat că nu este de acord, pentru că profesorii și elevii sunt „categorii sociale diferite”.

Consiliul Național al Elevilor (CNE) a realizat un raport anual privind implementarea Statutului Elevului, care arată că există mai multe probleme legate de asigurarea transportului gratuit al elevilor la școală, încălcarea dreptului la educație, dar și privind modul în care au fost sancționați elevii pe parcursul anului școlar. În cadrul cercetării făcute pentru raport, elevii întrebați au cerut, printre altele, desființarea intrărilor în clădirea școlilor speciale pentru profesori, scrie Edupedu.ro. „Este o formă de uzurpare a imaginii cadrului didactic. În primul rând, suntem categorii sociale diferite. Nici la spital, dacă mergem, nu dăm nas în nas cu doctorul pe scară. Au intrări separate medicii și pacienții”, a fost reacția Claudiei Osiceanu, profesoară de română la Școala Gimnazială „Grigorie Ghica Voievod” din București, pentru Școala 9.

CNE a trimis o serie de propuneri către Ministerul Educației, care urmează să fie dezbătute în luna februarie, iar în luna martie ar putea intra în vigoare un nou Statul al Elevului, a explicat Bianca Ivan, președintele Consiliului pentru PRESShub.

Citiți materialul complet pe PRESShub.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Ar trebui elevii să intre pe la profesori? O dezbatere despre integrare

Ar trebui elevii să intre pe la profesori, adică pe ușile folosite azi exclusiv de cadrele didactice pentru a intra în școală? Consiliul Național al Elevilor a făcut această propunere, să nu mai existe diferențe între intrările pentru profesori și elevi. Iar dezbaterea a explodat în momentul în care un cadru didactic din București a declarat că nu este de acord, pentru că profesorii și elevii sunt „categorii sociale diferite”.

Consiliul Național al Elevilor (CNE) a realizat un raport anual privind implementarea Statutului Elevului, care arată că există mai multe probleme legate de asigurarea transportului gratuit al elevilor la școală, încălcarea dreptului la educație, dar și privind modul în care au fost sancționați elevii pe parcursul anului școlar. În cadrul cercetării făcute pentru raport, elevii întrebați au cerut, printre altele, desființarea intrărilor în clădirea școlilor speciale pentru profesori, scrie Edupedu.ro. „Este o formă de uzurpare a imaginii cadrului didactic. În primul rând, suntem categorii sociale diferite. Nici la spital, dacă mergem, nu dăm nas în nas cu doctorul pe scară. Au intrări separate medicii și pacienții”, a fost reacția Claudiei Osiceanu, profesoară de română la Școala Gimnazială „Grigorie Ghica Voievod” din București, pentru Școala 9.

CNE a trimis o serie de propuneri către Ministerul Educației, care urmează să fie dezbătute în luna februarie, iar în luna martie ar putea intra în vigoare un nou Statul al Elevului, a explicat Bianca Ivan, președintele Consiliului pentru PRESShub.

Citiți materialul complet pe PRESShub.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu