joi, aprilie 25, 2024
AcasăSocietateANPC: atenție la solduri!

ANPC: atenție la solduri!

Sfaturi pentru consumatorii care achiziţionează produse cu preţ redus:

– să știe că orice vânzare cu preț redus, indiferent de tip (de soldare, de lichidare, promoțională etc), trebuie să fie însoţită sau precedată de publicitate şi anunţată sub denumirea ei („soldare/soldări/solduri”, “lichidare”, “promoții” etc), însoțită de data de debut și de durata acesteia;
– să știe că, în cazul în care oferta este deja în derulare, consumatorii trebuie să fie informați cu privire la valabilitatea reducerii sau că oferta este valabilă numai “în limita stocului disponibil”;
– să verifice dacă oferta mai este valabilă în momentul respectiv;
să verifice dacă reducerea de preţuri anunţată este identică cu cea reală (la cititoarele de cod de bare din cadrul marilor magazine sau direct la casă, daca preţul afişat este cel facturat);
– la achiziţionarea pachetelor promoţionale de tipul „3 la preţ de 2”, trebuie să verifice preţul individual al produselor, care trebuie să existe în mod obligatoriu la vânzare, pentru a-l putea compara cu preţul pachetului promoţional;
– să solicite informaţii suplimentare atunci când au nelămuriri privind orice campanie publicitară făcută prin orice mijloace (în cadrul magazinului, prin afişe sau pliante, prin anunţuri pe site etc);
– să ştie că orice anunţ de reducere de preţ exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil şi fără echivoc pentru fiecare produs sau grupă de produse identice:
– fie prin menţionarea noului preţ lângă preţul anterior, barat;
– fie prin menţiunile „preţ nou”, „preţ vechi” lângă sumele corespunzătoare;
– fie prin menţionarea procentului de reducere şi a preţului nou care apare
lângă preţul anterior, barat, indiferent de tipul de vânzare cu preţ redus
(soldare, lichidare, promoţionale etc). (Paul Anghel, director general ANPC)


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

ANPC: atenție la solduri!

Sfaturi pentru consumatorii care achiziţionează produse cu preţ redus:

– să știe că orice vânzare cu preț redus, indiferent de tip (de soldare, de lichidare, promoțională etc), trebuie să fie însoţită sau precedată de publicitate şi anunţată sub denumirea ei („soldare/soldări/solduri”, “lichidare”, “promoții” etc), însoțită de data de debut și de durata acesteia;
– să știe că, în cazul în care oferta este deja în derulare, consumatorii trebuie să fie informați cu privire la valabilitatea reducerii sau că oferta este valabilă numai “în limita stocului disponibil”;
– să verifice dacă oferta mai este valabilă în momentul respectiv;
să verifice dacă reducerea de preţuri anunţată este identică cu cea reală (la cititoarele de cod de bare din cadrul marilor magazine sau direct la casă, daca preţul afişat este cel facturat);
– la achiziţionarea pachetelor promoţionale de tipul „3 la preţ de 2”, trebuie să verifice preţul individual al produselor, care trebuie să existe în mod obligatoriu la vânzare, pentru a-l putea compara cu preţul pachetului promoţional;
– să solicite informaţii suplimentare atunci când au nelămuriri privind orice campanie publicitară făcută prin orice mijloace (în cadrul magazinului, prin afişe sau pliante, prin anunţuri pe site etc);
– să ştie că orice anunţ de reducere de preţ exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil şi fără echivoc pentru fiecare produs sau grupă de produse identice:
– fie prin menţionarea noului preţ lângă preţul anterior, barat;
– fie prin menţiunile „preţ nou”, „preţ vechi” lângă sumele corespunzătoare;
– fie prin menţionarea procentului de reducere şi a preţului nou care apare
lângă preţul anterior, barat, indiferent de tipul de vânzare cu preţ redus
(soldare, lichidare, promoţionale etc). (Paul Anghel, director general ANPC)

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu