vineri, martie 29, 2024
AcasăSocietateANAF trece tot mai mult pe online

ANAF trece tot mai mult pe online

Peste 7 milioane de documente vor putea fi completate şi depuse online de contribuabili, începând cu 2017. De asemenea, plata taxelor şi impozitelor se va putea face online, în circa o lună, prin portalul ghişeul.ro.
”Începând cu anul viitor sunt peste 7 milioane de documente care vor putea fi emise şi depuse online de către contribuabili. Vorbim aici de adeverinţe de venit, certificate de atestare fiscală şi aşa mai departe. De asemenea, până la finalul anului, vom lansa o aplicaţie a ANAF cu informaţii şi notificări care să vină în ajutorul contribuabililor. Toată marfa confiscată de ANAF se va putea cumpăra, în circa două luni, online, transportul fiind asigurat contracost. Va fi un magazin virtual al Fiscului la care vor avea acces toţi cei interesaţi. Într-o lună, toate persoanele fizice, dar şi cele juridice, îşi vor putea plăti taxele impozitele şi online, prin ghişeul.ro”, a declarat președintele ANAF, Dragoș Doroș.
De anul viitor se vor putea achiziționa și casele electronice de marcat fără hârtie, ce vor fi conectate la sistemul informatic al ANAF, începând din 2018. ”Aşteptăm ca Executivul să aprobe hotărârea de guvern prin care să anunţe caracteristicile pe care aceste case de marcat trebuie să le îndeplinească. În momentul în care va fi aprobat acea HG se va ştii ce case de marcat sunt necesare. 2017 este un an consacrat comercializării acestor case de marcat. Până la finalul anului viitor toţi comercianţii trebuie să achiziţioneze acele case de marcat, timp în care noi punem la punct softul despre care am vorbit anterior, şi la 1 ianuarie 2018 ne vom conecta”, a mai precizat șeful Fiscului. De asemenea, bunurile confiscate de inspectorii ANAF urmează să fie comercializate și online, nu numai prin intermediul magazinelor proprii. 

ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

ANAF trece tot mai mult pe online

Peste 7 milioane de documente vor putea fi completate şi depuse online de contribuabili, începând cu 2017. De asemenea, plata taxelor şi impozitelor se va putea face online, în circa o lună, prin portalul ghişeul.ro.
”Începând cu anul viitor sunt peste 7 milioane de documente care vor putea fi emise şi depuse online de către contribuabili. Vorbim aici de adeverinţe de venit, certificate de atestare fiscală şi aşa mai departe. De asemenea, până la finalul anului, vom lansa o aplicaţie a ANAF cu informaţii şi notificări care să vină în ajutorul contribuabililor. Toată marfa confiscată de ANAF se va putea cumpăra, în circa două luni, online, transportul fiind asigurat contracost. Va fi un magazin virtual al Fiscului la care vor avea acces toţi cei interesaţi. Într-o lună, toate persoanele fizice, dar şi cele juridice, îşi vor putea plăti taxele impozitele şi online, prin ghişeul.ro”, a declarat președintele ANAF, Dragoș Doroș.
De anul viitor se vor putea achiziționa și casele electronice de marcat fără hârtie, ce vor fi conectate la sistemul informatic al ANAF, începând din 2018. ”Aşteptăm ca Executivul să aprobe hotărârea de guvern prin care să anunţe caracteristicile pe care aceste case de marcat trebuie să le îndeplinească. În momentul în care va fi aprobat acea HG se va ştii ce case de marcat sunt necesare. 2017 este un an consacrat comercializării acestor case de marcat. Până la finalul anului viitor toţi comercianţii trebuie să achiziţioneze acele case de marcat, timp în care noi punem la punct softul despre care am vorbit anterior, şi la 1 ianuarie 2018 ne vom conecta”, a mai precizat șeful Fiscului. De asemenea, bunurile confiscate de inspectorii ANAF urmează să fie comercializate și online, nu numai prin intermediul magazinelor proprii. 
ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu