sâmbătă, aprilie 20, 2024
AcasăEconomicAdministratorul rețelei Paco Supermarkets susține că investițiile sunt riscante în această perioadă

Administratorul rețelei Paco Supermarkets susține că investițiile sunt riscante în această perioadă

Omul de afaceri vrâncean Feliciu Paraschiv susține că este o perioadă tulbure pentru mediul de afaceri din România. Potrivit lui Feliciu Paraschiv, criza economică generată de pandemie și de creșterea tarifelor la energie nu asigură un mediu propice investițiilor. Peste aceste probleme se adaugă și inflația. ”Am intrat într-o bulă inflaţionistă. Primul semnal a fost încetinirea economiei cauzată de pandemie pentru ca apoi, în perioada verii, să apară problemele cu preţul la energie. Preţurile crescute la energia electrică încă nu se resimt în produsul final, dar cu siguranţă se vor resimţi. E riscant în vremurile acestea să faci investiţii, foarte multe lucruri sunt imprevizibile începând de la costurile la energie şi mergând până la creşterea preţurilor la materialele de construcţii. Nimeni nu ştie unde se vor opri.“, a declarat fondatorul rețelei Paco într-un interviu pentru emisiunea ”15 minute cu un antreprenor”, realizată de Ziarul Financiar.

În această perioadă de pandemie și de criză, oamenii și-au schimbat comportamentul și încep să-și facă rezerve de alimente, de preferabil mărfuri la prețuri mici. ”Oamenii sunt mai chibzuiţi la cumpărături, cumpără mai ieftin, cumpără produse cu termen de valabilitate mai mare. De asemenea, am observat o creştere de 20% la conservele de peşte, de carne şi la paste, asta peste creşterea normală pe care o aveam. Românii deja încep să îşi facă rezerve.“, consideră antreprenorul vrâncean. De aceea, pentru a se adapta vremurilor și cerințelor de pe piață, compania Paco și-a dezvoltat componenta de vânzări online. ”Toate comenzile pot fi făcute prin telefon, de către un picker dedicat, care se află în magazine, iar el în timp real pregăteşte comanda. Onlineul reprezintă undeva la 2-3% din vânzări, dar există potenţial de creştere. Noi ne-am intins la nivelul întregului judeţ Vrancea, nimeni nu face asta, poate doar în zona de urban, e greu să te duci la 40 de km cu un colet de 15 lei.“, a spus Feliciu Paraschiv în interviul pentru Ziarul Financiar. Interviul pe larg cu fondatorul rețelei de retail Paco îl puteți urmări pe Ziarul Financiar.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Administratorul rețelei Paco Supermarkets susține că investițiile sunt riscante în această perioadă

Omul de afaceri vrâncean Feliciu Paraschiv susține că este o perioadă tulbure pentru mediul de afaceri din România. Potrivit lui Feliciu Paraschiv, criza economică generată de pandemie și de creșterea tarifelor la energie nu asigură un mediu propice investițiilor. Peste aceste probleme se adaugă și inflația. ”Am intrat într-o bulă inflaţionistă. Primul semnal a fost încetinirea economiei cauzată de pandemie pentru ca apoi, în perioada verii, să apară problemele cu preţul la energie. Preţurile crescute la energia electrică încă nu se resimt în produsul final, dar cu siguranţă se vor resimţi. E riscant în vremurile acestea să faci investiţii, foarte multe lucruri sunt imprevizibile începând de la costurile la energie şi mergând până la creşterea preţurilor la materialele de construcţii. Nimeni nu ştie unde se vor opri.“, a declarat fondatorul rețelei Paco într-un interviu pentru emisiunea ”15 minute cu un antreprenor”, realizată de Ziarul Financiar.

În această perioadă de pandemie și de criză, oamenii și-au schimbat comportamentul și încep să-și facă rezerve de alimente, de preferabil mărfuri la prețuri mici. ”Oamenii sunt mai chibzuiţi la cumpărături, cumpără mai ieftin, cumpără produse cu termen de valabilitate mai mare. De asemenea, am observat o creştere de 20% la conservele de peşte, de carne şi la paste, asta peste creşterea normală pe care o aveam. Românii deja încep să îşi facă rezerve.“, consideră antreprenorul vrâncean. De aceea, pentru a se adapta vremurilor și cerințelor de pe piață, compania Paco și-a dezvoltat componenta de vânzări online. ”Toate comenzile pot fi făcute prin telefon, de către un picker dedicat, care se află în magazine, iar el în timp real pregăteşte comanda. Onlineul reprezintă undeva la 2-3% din vânzări, dar există potenţial de creştere. Noi ne-am intins la nivelul întregului judeţ Vrancea, nimeni nu face asta, poate doar în zona de urban, e greu să te duci la 40 de km cu un colet de 15 lei.“, a spus Feliciu Paraschiv în interviul pentru Ziarul Financiar. Interviul pe larg cu fondatorul rețelei de retail Paco îl puteți urmări pe Ziarul Financiar.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu