AcasăSocietateProgram redus de lucru cu publicul și la Finanțe

Program redus de lucru cu publicul și la Finanțe

Pentru prevenirea şi limitarea răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19) în cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea şi a unităţilor subordonate programul de lucru cu publicul pe perioada declarării stării de urgență va fi următorul:

  • De luni până joi între orele 830-1400
  • Vineri între orele 830-1200

Totodată pe perioada stării de urgenţă va fi suspendată efectuarea permanenţei prevăzute prin Hotărârea Guvernului nr. 1723/2004 privind aprobarea programului de măsuri pentru combaterea birocraţiei în relaţia cu publicul (programul prelungit de miercuri şi vineri). Facem menţinea că on-line şi telefonic suntem la dispoziţia contribuabililor de luni până joi în intervalul orar 0800-1630 iar vineri de la 0800 la 1400. Modalităţile de comunicare online sunt următoarele:

  • pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:
  • Spațiul Privat Virtual (SPV)  – disponibil pe site-ul Agenției, anaf.ro;
    Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fiziceDepunere on-line

Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice
Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utilizând certificate digitale calificate. Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax, e-mail  sau servicii de curierat.  Datele de contact ale Administraţiei  Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea şi a unităţilor fiscale subordonate sunt următoare:

Pentru efectuarea plăților, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terți: Internet banking; www.ghiseul.ro. Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60. De asemenea pentru informaţii generale fiscale privind îndeplinirea obligaţiilor declarative se poate utiliza telefonul direct al Biroului de asistenţă de la nivelul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea, respectiv 0237620609. Informații în scris pot fi obținute astfel:

  1. a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual: prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscală proprie;
  1. b) contribuabilii care nu sunt  înrolați în Spațiul Privat Virtual: prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

Reamintim, de asemenea, că pentru facilitarea accesului contribuabililor la serviciile din cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea pe site-ul instituţiei la adresa https://static.anaf.ro/static/10/Galati/Vrancea/agenda-telefonica-2020.pdf au fost publicate interioarele telefonice aferente fiecărui serviciu în parte. Numărul de telefon al centralei Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea este 0237236600.

#alaturidevoidarladistanta! (Compartiment comunicare, AJFP Vrancea)

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments

Krystea Norocel Krysty pe Ape tulburi în Primăria Focșani
Serban Laurentiu Margelus pe Whiskey cu preţ redus vândut de fisc
Camelia Hristea pe Oprea, demisia!
Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu