Presa economică, mai întâi cea internațională, apoi cea românească, a scris că rețeaua de retail Carrefour ar fi inițiat demersuri pentru a se retrage din România. Potrivit presei franceze, grupul Carrefour a demarat un plan major de revizuire a portofoliului, care va duce în final la o restrângere a ariei sale de activitate. Recent, retailerul francez și-a vândut cele 1.200 de magazine din Italia. De asemenea, strategia de eficientizare a operațiunilor prevede vânzarea unităților comerciale din Polonia și Argentina. Prin urmare, o decizie similară și în ceea ce privește activele din România nu ar fi surprinzătoare. Contactați de presa economică, reprezentanții Carrefour România nu au declarat nimic în acest sens.
Grupul Carrefour a intrat pe piața din țara noastră în anul 2001. În timp, rețeaua franceză a ajuns la peste 450 de magazine, distribuite în 113 orașe din țară. Carrefour România este în top 3 companii din industria de retail din România, cu aproximativ 17.000 de angajați. Mai multe detalii despre acest subiect puteți citi pe profit.ro.