Casele județene de asigurări de sănătate vor avea program prelungit cu publicul, o zi pe săptămână. „Am stabilit, în cadrul unei videoconferințe cu directorii caselor de asigurări de sănătate județene, noi măsuri organizatorice prin care venim în întâmpinarea nevoilor pe care le au persoanele asigurate în relația cu CNAS. Am convenit ca, pentru a oferi tuturor posibilitatea de a interacționa cu casa de asigurări, fiecare casă județeană va stabili ziua în care își va prelungi programul. Această decizie este în sprijinul celor care nu pot ajunge la un ghișeu în timpul orarului obișnuit de lucru și care trebuie să beneficieze de acces echitabil la serviciile medicale incluse în sistemul de asigurări de sănătate. Noile programe de lucru vor fi publicate pe paginile de internet ale instituțiilor județene, iar pe site-ul CNAS va fi disponibilă situația centralizată la nivel național. Decizia de a ajusta intervalul de interacțiune cu publicul face parte din setul de măsuri pe care le-am propus, la începutul lunii septembrie, pentru a simplifica procesul de validare a calității de asigurat în cazul persoanelor care au depus Declarația unică. Aceste măsuri au avut rezultatele pe care le-am preconizat:
* În ultima lună, calitatea de asigurat a fost validată, la cerere, pentru 104.669 de persoane, ceea ce înseamnă o medie de aproximativ 3.500 solicitări pe zi.
* Peste 60% dintre aceste solicitări au fost făcute la ghișeu, în timp ce aproape 40% au fost transmise online.
Tot în cursul videoconferinței de ieri, am subliniat – pentru toți colegii din teritoriu – cât de important e să continuăm să fim operativi în procesarea acestor cereri, pentru a garanta continuitatea serviciilor medicale pentru persoanele asigurate.
Voi monitoriza și în perioada următoare ritmul și evoluția interacțiunii dintre asigurați și casele de asigurări de sănătate și vom veni cu noi măsuri de optimizare.
Obiectivul e să reușim, la nivelul tuturor caselor de asigurări de sănătate județene, să oferim servicii transparente, prompte și accesibile tuturor beneficiarilor, iar fiecare cetățean care se adresează CAS să găsească un interlocutor atent la nevoile sale și care să îi ofere sprijin real în accesarea serviciilor de sănătate.
Mă bucur că un număr din ce în ce mai mare de români aleg să comunice cu noi prin e-mail, un mod simplu și rapid, care aduce un câștig de timp și de confort în relația cu Casa Națională de Asigurări de Sănătate”, a declarat Horațiu Moldovan, președintele Casei Naționale de Sănătate.
Program prelungit cu publicul, o zi pe săptămână, la casele județene de sănătate
RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Recent Comments
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
VIDEO Pănceanul Ovidiu Burdușa, PNL, susținut de jurnaliștii Grigore Cartianu și Laurențiu Ciocăzanu
pe