Administratorul rețelei vrâncene de retail Paco, Feliciu Paraschiv, a reușit să mențină și chiar să crească vânzările în condițiile în care marii retaileri internaționali au tendința să ”acapareze” toate județele. Feliciu Paraschiv a reușit să transforme în avantaj vânzarea rețelei Zanfir către Mega Image, consolidându-și poziția pe piața vrânceană. Mai mult, în ultimele luni, rețeaua Paco a înregistrat o creștere substanțială a vânzărilor în cele 13 unități comerciale pe care le deține. În cadrul unui interviu acordat revistei de specialitate magazinulprogresiv.ro, Feliciu Paraschiv a vorbit despre afacerea sa, despre modul în care a reușit să se impună pe piața de retail, despre provocări, noi concepte de marketing, despre produse și intenții de dezvoltare. Paraschiv a confirmat, din nou, că va mai deschide două unități până la sfârșitul anului, unul dintre magazine urmând a fi chiar în centrul municipiului Focșani. Potrivit lui Feliciu Paraschiv, cifra de afaceri a rețelei Paco va depăși, anul acesta 100 de milioane de lei. Opiniile și intențiile administratorului rețelei Paco le puteți citi pe larg pe magazinulprogresiv.ro.
Recent Comments
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
Candidatul ALDE pentru Primăria Focșani a lansat o platformă online pentru sesizările cetățenilor
pe
VIDEO Pănceanul Ovidiu Burdușa, PNL, susținut de jurnaliștii Grigore Cartianu și Laurențiu Ciocăzanu
pe