Rețeaua de retail Carrefour s-a extins, în acest an, cu formate de proximitate. Astfel, Carrefour Express a ajuns la 200 de unități, iar Carrefour Market la 191. În total, în 2025, compania a inaugurat 27 de magazine în aceste formate, dintre care 19 integrate și 8 în sistem de franciză. Printre localitățile din mediul rural unde rețeaua Carrefour s-a extins cu formatul Express se numără și două comune din Vrancea: Măicănești și Bolotești. Potrivit oficialilor companiei, dezvoltarea formatelor de proximitate reprezintă un obiectiv prioritar: magazine în apropiere, pentru cumpărături rapide, care le oferă clienților acces facil la produsele de care au nevoie zi de zi, printr-un sortiment adaptat de produse ready to eat, ready to heat și ready to cook, precum și snacking, băuturi răcoritoare, produse marcă proprie. „Strategia noastră de consolidare a rețelei de proximitate, sub formatele Market și Express, nu vizează doar un obiectiv de creștere, ci felul în care redefinim proximitatea pentru clienții noștri. Vedem tot mai clar că românii își doresc cumpărături rapide, aproape de casă sau de birou, iar rezultatele din 2025 confirmă acest lucru: Carrefour Express este formatul cu cea mai accentuată creștere din rețea, iar Carrefour Market, adaptat inclusiv pentru zona rurală, aduce mai aproape de clienții noștri beneficiile unui hipermarket într-un format adaptat. Cele două ne permit astfel să fim prezenți în inima comunităților, să adaptăm oferta la specificul fiecărei zone și să oferim aceeași experiență Carrefour. Vom continua să investim în aceste formate pentru a aduce plus valoare în rutina de zi cu zi a clienților noștri”, a declarat Roxana Cernica, Small Formats Business Unit Director Carrefour România. Mai multe detalii despre extinderea rețelei Carrefour, în revistaprogresiv.ro.
Carrefour s-a extins în 2025 în rural și urbanul mic / Două magazine sunt în Măicănești și Bolotești
Știri din aceeași categorie
- Advertisment -
