AcasăEconomicBeciul Domnesc, un brand vrâncean care s-a impus la nivel național /...

Beciul Domnesc, un brand vrâncean care s-a impus la nivel național / Peste 100 de produse în portofoliu: vin, vinars, spirtoase

Revista Biz publică un interviu cu unul dintre managerii companiei de vinuri SC Beciul Domnesc SA, ex-Vincon Vrancea. Interviul acoperă câteva dintre aspectele importante ale acestui brand celebru la nivel național. Beciul Domnesc are în portofoliu peste 100 de produse: vinuri albe, roșii și roze, vinarsuri și produse spirtoase. Multe dintre acestea au câștigat medalii la concursurile naționale și internaționale de profil. În plus, produsele au fost adaptate cerințelor clienților, care s-au schimbat în ultimii ani. ”Consumul s-a schimbat și, dacă ne uităm în urmă, aveam o preferință pentru vinuri demidulci și dulci, iar azi vorbim de un consum preponderent de demisec și sec. Oamenii au început să experimenteze din ce în ce mai mult. Această concurență acerbă a determinat o creștere a calității la toți producătorii. Acum 20 de ani, nimeni nu auzise de vinul rosé, iar în urmă cu 10 ani acesta avea o cotă de piață extrem de redusă. Astăzi, vorbim de segmentare a pieței de vin, după culoarea vinului, în care 50% este consumul de vin alb, 25% consumul de vin rosé și 25% consumul de vin roșu.”, explică Roxana Aldulea pentru Revista Biz.

Ca fiecare companie de top, Beciul Domnesc vizează dezvoltare și îmbunătățire a calității produselor distribuite pe piață. ”Cel mai important pentru noi este să ne consolidăm poziția în segmentul upper mainstream cu brandul Beciul Domnesc și să creștem în premium și super-premium, atât prin brandurile de vin pe care le avem, cât și prin cele de vinarsuri. Astfel, Vérité și Grand Reserve sunt brandurile de vin cu care vrem să ne dezvoltăm în continuare, alături de lansarea de branduri noi în segmentele premium și super-premium. Brandurile de vinars ale companiei noastre, Miorița și Jad, sunt două nume emblematice cu puternic impact în notorietatea la nivel corporate.”, susține Roxana Aldulea, manager în cadrul companiei vrâncene. Interviul complet îl puteți citi pe revistabiz.ro.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Krystea Norocel Krysty pe Ape tulburi în Primăria Focșani
Serban Laurentiu Margelus pe Whiskey cu preţ redus vândut de fisc
Camelia Hristea pe Oprea, demisia!
Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu