AcasăComuna meaFITIONESTIAngajări la Primăria Fitionești

Angajări la Primăria Fitionești

Primăria Comunei Fitioneşti organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de şofer I şi a unui post contractual de conducere vacant de şef serviciu – Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă, în cadrul Compartimentului Administrativ al Primăriei Fitioneşti. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

• pentru postul de şofer I: 
studii: şcoală profesională;
permis de conducere categoriile B. C D, E;
cunoştinţe de mecanică/electrică auto;
aviz psihologic;
atestat transport marfă şi persoane sau dovada şcolarizării;
experienţă – nu se cere.

• pentru postul de şef serviciu – Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă:
studii superioare, profil inginerie managerială şi tehnologică;
permis conducere categoria B;
domiciliul în comuna Fitioneşti;
cunoştinţe operare PC; 
experienţă: nu se cere.

Dosarele se depun până pe data de 14 februarie iar concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 01 martie 2018, ora 09.00 / 11.00: proba scrisă;
  • 02 martie 2018, ora 09.00 / 11.00: proba interviu.
RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments

Krystea Norocel Krysty pe Ape tulburi în Primăria Focșani
Serban Laurentiu Margelus pe Whiskey cu preţ redus vândut de fisc
Camelia Hristea pe Oprea, demisia!